blajblaj

Alla inlägg under februari 2012

Av blajblaj - 29 februari 2012 21:27

Puh vilken tur! Jag blev utbjudad. Puuuuhhh! Men fick tillslut en biljett till det förmånliga priset av 155 kr. TILL karlstad och inte därifrån. I ett snabbtåg. Med sittplats. Det är fan bra med tradera i alla fall. Men det e nervigt. Huuuu.


Höhöhö nu ska jag bara böna och be om att få gå minst en timme tidigare från jobbet   Heheh "ojdå, det blev lite fel...  " Vi har i princip INGA beställnigar så det borde gå. BORDE. Nu ska jag göra livé.


godnatt


  

Av blajblaj - 29 februari 2012 20:27

Jag har budat åt fel håll. HUR I HELVETE GICK DET HÄR TILL? Hur kunde jag missa? GAH!

Av blajblaj - 29 februari 2012 19:30

Jobbet... Jobbet. Jobbet. NEJ. Tänker inte låta dom dra ner mig. Om dom vill mensa om skitsaker är det DERAS problem. Om dom inte ens har mod nog att säga det till mig så kan dom fuck of. Hahah. Ja du hörde mig! FUCK OF. Hahah


Måste hålla koll på auktionerna nu... Det blir ju Karlstad oavsett.  men jag hoppas jag vinner!  


Massor med ny musik på telefonen har jag fixat. Mat har jag fixat. Kollat family guy har jag gjort. Städat? Nänä. Fixat och donat för att psyket ska tycka det är ok att åka till Karlstad?? Nänä. Och jag har inte ett uns dåligt samvete. Karlstad it is!

Av blajblaj - 29 februari 2012 05:00

"Wednesday is a day of the week in the Gregorian calendar. According to international standard ISO 8601, it is the third day of the week. This day is between Tuesday and Thursday. The name is derived from Old English Wōdnesdæg and Middle English Wednesdei, "day of Wodanaz", ultimately a calque of dies Mercurii "day of Mercury."

Wednesday is in the middle of the common Western 5-day workweek that starts on Monday and finishes on Friday. Also, when Sunday is taken as the first of every week, Wednesday is the day in the middle." Inte visste jag att söndagen kan ses som den första dagen i veckan! Detta ska firas, jag behöver aldrig mer ha söndagsångest. HAHA!


Älska Wikipedia eller dö.  


Hade tänkt träna idag, men jag pallar helt enkelt inte. Jag ska hem och försöka städa och dona lite så mitt psyke tycker det är ok, att åka till Karlstad(!) i helgen! För jag måste ju dit. Så är det bara. BTW Stina, "Fear and loathing in Las Vegas" skulle jag gärna lägga till listan, förutsatt att den inte är där än alltså!   

Av blajblaj - 28 februari 2012 20:38

Jag sitter och försöker vinna en biljett till Karlstad. Just den biljett jag vill ha är det tydligen en annan som vill ha oxå. Tvi. Men det här med tradera e lite läskigt, man känner den där känslan av vinst. Eller känslan av att man vill vinna kanske är mer rätt... Hehhehe. Men det vore ju nice att få en Karlstadbiljett med snabbtåg för 280 kr och sittplats ingår! Uuuhhuuuu! Håll tummarna.


Idag var lika bra som igår, men det va ett jävla liv på diskaren! Huvva. Men till sist gjorde han sitt jobb och så får man ta nästa fight imorrn!  


Hann få en tvätttid nu när jag kom hem oxå. Jävligt nice. Till middag blev det filmjölk med musli och knäckemacka med ägg o kaviar. Mmmums.    

Av blajblaj - 27 februari 2012 20:54

Inge kuf! Inte imorrn heller. Mmmmmums. Vi hade skiiitmycket att göra, och det va ändå fanFUCKINGtastic. Kan han inte bara säga upp sig? Alternativt få sparken, vilket vore mer i sin ordning än att han säger upp sig. Fy fan.


Men men, imorrn blir lika bra som idag.


Godnatt


PS jag tränade idag... Mmmmm 

Av blajblaj - 27 februari 2012 04:43

Det var precis var det var... Men som jag sa till Jennie igår: Jag måste börja anamma "fake it ´til you make it" ordentligt. För jag tror på fullt allvar att ju mer man tänker på hur dåligt nåt är, desstom sämre blir det, och vice versa såklart! Men... Det är så jävla svårt att tänka bort huvudvärk, speciellt när man vaknar med den... Efter en lååång, orolig natt. Puh. Snart är den här dan över. Jag ska nog träna idag tror jag.


Over ´n out

Av blajblaj - 26 februari 2012 09:56

Jag har äntligen gjort det IGEN. Raderat facebook. Bara så ni vet. Inget mer fläskbok för mig. Tjooohoooo! Jag är friiiiiii som en fågel, friiiiii som en fågel!!!! Hihihihhi


Over´n out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards