blajblaj

Alla inlägg under juni 2012

Av blajblaj - 30 juni 2012 21:31

Eftersom den lilla dåliga nyheten jag fick för ett par dagar sen var att jag måste vänta en månad på resekortet, så har jag precis suttit och budat på biljetter på Tradera. Mmm, det gick bra, och jag fick en schysst biljett på ett snabbtåg, på måndag, för 180 bagis. Men när jag tryckte på "betala"-knappen så finns det bara en jävla länk som inte funkar.  Vafan är det för skit. Så nu vet jag inte om jag har nån biljett eller inte. Irri. Har mailat den enda adress jag såg, men det e ju lördag, känns inte som om dom kommer svara... Eller? Skit samma. Det löser sig.


Men nu börjar jag bli nervös. Ok, ok, ok, DET löser sig oxå, men det blir så jääääävla meckigt. JÄÄÄVLA meckigt. Fan.

Av blajblaj - 30 juni 2012 07:32

Jag har känt av det ända sen flyget hem, en molande liten ilska i nacken. Efter min första mongissovarnatt var det värre. Men mest ont i höften. Nu efter min andra natt har jag ont, ta mig fan överallt. Ryggen, nacken, höften. Bläk. Och så har jag gått upp så här tidigt för att tvätta. 


Jag behöver ta ett bad. Mjuka upp mig lite.


Nu tänker jag kolla på Jurassic Park.



Av blajblaj - 29 juni 2012 22:51

Herreguuuud va bra jag har haft det idag!!! Började med att vakna för tidigt och allt det där.. Sen åkte jag till jobbet. Lagom kul att vara där på semestern. Men det var kul att få träffa BÅDE A och N. Och så blev det lite god lunch, en liten aha va???!-upplevelse men, ja den får jag väl helt enkelt släppa. Men folk slutar aldrig förvåna mig. 


SEN, gick jag till frisörskan:     och nu ser jag ut så här! WoopWoop, jag e apnöjd. Sen hörde FetMats av sig, han är i stan och ville fika, vilket var helt awsome. Fick träffa hans underbara flickvän och äta Chicken Tikka Masala för första gången. Jag har nog ätit det tidigare, men jag minns det inte. Det va hur som helst jävligt gött!!   Men eftersom den Fete har ryggproblem och äter massvis med medicin så tog dom en tidig kväll. Då ringde jag syster och fick veta att dom va ett litet gäng som satt på Roxxy, så efter en vilsen promenad på söder hann jag få mig ett par goda skratt med flatorna! Såklart oxå AWSOME.


Hann med ett tåg med 5 min tillgodo ( woop, brukar ju missa med ca. 1 minut ) och nu är jag hemma. Fy fan va jag tänker sova gött inatt.  

Av blajblaj - 29 juni 2012 05:55

Jag sover som en kratta och vaknar alldeles för tidigt. Men det är lite lustigt, när det händer och man har semester... Då är det inte lika jobbigt.   


Fast jag ska in och jobba idag. Jag tror jag har glömt nämna mitt sjuuukt dåliga beslut, att "bara för att vara schysst" komma in på jobbet och göra bokslutet. Ja, eftersom det inte finns nån annan som kan göra det. Fy fan vad jag hatar mig själv ibland. Så jävla dumt, och onödigt, och cepe. Och dumt! Framförallt dumt. Huuu. Men ok, dom kommer få betala. Att gå in och jobba på semester, är enligt Steen belagt med både dubbelt betalt OCH komp. Så man får väl se det från den ljusa sidan. Har ju en del obetald semester, och kan kanske behöva stålarna.


Eftersom klockan är i princip natt, tänkte jag nog ta mig ut för en jogg. Det kan jag behöva efter 5 dagar i Krotaien med nutella till frukost, chips till lunch, glass till mellanmål och flottiga strips till middag. Mmmm. Fy faaaan va jag älskar nutella.


Ok, later dater

Av blajblaj - 28 juni 2012 20:58

Tjohhhooooo:                          Lite att börja med...   

Av blajblaj - 28 juni 2012 20:54

Tjohooo:                     Det var som sagt AWESOME. 

Av blajblaj - 28 juni 2012 17:11

Ja. Jag har landat. Inte nöjd. Eller jo, ganska nöjd eftersom jag drar snart igen! Har fått liiiite dåliga nyheter och en del bra, r en jävla massa att stå i eftersom jag, bland annat inte betalde räkningarna inna jag åkte!    Så det blir lite hattig uppdatering, tills jag har fått in alla bilder och så. Skriver antagligen lit elängre ikväll... Höhöh Om jag känner mig själv rätt. 


Undrar om det är mensvärkar jag känner? Hmmm. Hoppas det.   


Nu ska jag snart äta hemmagjorda fiskpinnar med pastamojs. Over n´out

Av blajblaj - 28 juni 2012 10:54

Ja, det är jag.. Just nu. Norweigan har börjat med gratis trådlöst wifi på flygplanen. Det är helt fantastiskt, kan inte logga in på messenger dock, hade ju varit coolt att snacka med nån under tiden man flyger! Hehheheh Ja, jag är lättroad, men det vet ni redan.


Den senaste veckan har varit... Magisk. Första dagen hade vi 38 grader och stekande sol, och det var ju lagom lätt för oss nordbor att accklimatisera oss! Hahahah, men vi upprepade mantrat: man ska fan inte klaga och dagen efter gick det bättre. Vi bodde i en liten, men helt enkelt awsome by, ungefär 40 km utanför Dubrovnik som är en ganska stor stad. Bildbevis kommer när jag är hemma. 


Nu tänker jag slänga igång en drös med Family guy, och hoppas på att flygresan går fort.


Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards