blajblaj

Alla inlägg under augusti 2012

Av blajblaj - 31 augusti 2012 08:52

för idag är Stinas födelsedag, hurra, hurra, hurra!! Men helt allvarligt 31 ett sånt fult par siffror, just så där, tillsammans. Det känns nästan lite smutsigt. Och lite menigslöst på nåt sätt. Hehheeh, men jag tänker ändå skicka ut ett stort jävla grattis, till VÄrldens bästa Stina, hon leve... HURRA HURRA HURRA! Hurra...

 


Varför säger man Hurra? Mycket märkligt egentligen...


Själv e jag trött. SysterByster ringde kl 07.15 och efter en snabb briefing kunde jag slumra om. Eftersom jag jobbade över 2 timmar ränker jag kompa ut dom redan nu. Åker så jag e på jobbet runt 10. Inget annat e värt. Det kommer bli lite jobbigt att träffa... Men vänta lite! Jag skrev inte igårkväll ser jag nu. Så du har ingen aning om vad jag skulle ha skrivit om. Hmmm. Nåväl. Jobbade kvällsbeställning igår, den normalt sett underbara spanska bögen som jag brukar jobba med visade sig vara på sin sästa sida. Han bråkade om ALLT. Han letade fel och gick och skrek om det. Det var riktigt illa. Vändningen kom ungefär 23.00 när det bestämdes att jag kunde ta jobbilen he, och då köra honom hela vägen hem... Och då var det totalomvändning.. Typ diagnosvändning. DÅ kunde han skratta, berätta massa glana historier och kramas och vara som vanligt. Huuu. Jag var hemma 00.50 Det va trist. Sen hade både jag och P cepesvårt att somna, jag fick nån typ av förkylningsattack, och P stördes av tv:n. Hehhehe.. Man kan inte få sova som en gud jämt tydligen. Men ok, det e fredag idag och jag ska fan inte klaga. Det kunde varit värre. 


Nu ska jag göra mig iordning och sen.. Åka bil till jobbet.  


Tjoooohooo   

Av blajblaj - 30 augusti 2012 08:29

Ja, dig Stina. Jaaa, missade att det var imorrn och inte idag som du fyller år. Att det ska va sånt jävla tjaffs! Hahahah.. Nääää. Men du har ju alltid fel datum på mig så i år kände jag att det var lika bra.  


Jag måste klä på mig och äta lite, det ska tydligen vara bra.

Av blajblaj - 29 augusti 2012 22:24

Efter en riktigt skön eftermiddag med skogspromenad, pizzafest och ERNST, är det dags att säga gonatt. Har redan hunnit sova lite i soffan. Heheh. Va duktig och ringde mormor oxå. Men jävlar vicken egoistisk kärring den där Dansken e alltså. Jaja det är hennes karma.


Imorrn blire kvällsarbete igen. Men nu får jag börja kl 14.00, vilket passar ypperligt eftersom jag behöver gå till doktorn igen. Heheh.. Uppföljning och förhoppningsvis slutet på hela den här härvan. Wish me luck. 


Just ja. Och så är det nog nån som fyller år imorrn!! WoopWooop!


Gonatt

Av blajblaj - 29 augusti 2012 04:23

Alltså jag kan ju inte annat än tacka fantastiska P för det. Jag sover så gott nu för tiden, det e helt jävla awsome. Visserligen bara 4,5 timmar inatt, men ändå, 4,5 jävligt göttiga timmar.   


Idag är det busybee på jobbet. Och det e BRA, för då går dagen fortare än fort och jag får åka hem i tid. Jag kommer kanske till och med hinna spendera lite tid med P! Hehehehe...


Nu ska jag hitta ett telefonnr, sen ska jag klä på mig, och sen blire jöbb. Over n´out

Av blajblaj - 28 augusti 2012 22:22

Alltså på jobbet... Det e ta mig fan lekstuga. Alla mot kufen. Stackarn, det e nästan... Nja, nääääästan så jag tycker synd om han. Om han bara inte hade varit så jävla dum i huvvet.


Hade stängning idag, kom iväg en halvtimme tidigare, vilket var jääävligt nice. Eftersom jag är DÄVEN idag. Hahah, den va till dig Steen.   Och eftersom jag har öppning imorrn, och så jävla cepemycket att göra så jag måste åka in tidigare. Uäk. 


Men. Eftersom mamma och pappa var här och fikade så drack jag kaffe. VIlket betyder att det kommer bli svårt att sova. Eller, ja jo, jag borde kanske tänka prick tvärtom men. Ja försent nu. HEhehhe.. Men jag måste oavsett gå och lägga mig snarast.


Och så har jag fått mensvärkar oxå. Huuu.   


NU går jag till sängs. AJÖ


OBS! KOm ihåg att ta med dom tvättade jobbkläderna imorrn. OBS!



Av blajblaj - 28 augusti 2012 08:01

Känns som om det inte var särskillt länge sen jag satt precis här.. I köket med datorn och en kopp kaffe. Och det VAR det ju inte heller. Fast då med en mugg fil. Hehehe. Idag är jag trött. VIlket kanske inte är så konstigt utan faktiskt ganska väntat.   


Kvällen va kul, Filippa K:s höstvisning under Mercedes Fashion Week. Det var ganska hetsigt och vi var väl mest där för syns skull. Och för att servera vinet såklart    Kläderna va... Nja.. Inte min stil. Och när jag råkade gå förbi självaste Filippa under en intervju senare på kvällen, hörde jag henne beskriva det som kvinnligt, men ändå inte flickigt, eller nåt sånt! Hahahah. Så skönt hur folk tar sig själva på stort allvar. Jag önskar att jag kunde göra det ibland. Hahhaha!! Då kanske jag oxå kunde bli designer. HAHA. Dessvärre tror jag att jag råkade komma med i en intervju. Men jag tjyvlyssnade att det va till nån webtidning eller nåt.. HEheheh Får vi HOPPAS!


Det va rätt orginella människor, och gaaanska stora egon. Mest minus får bratsen som agerade chauförer åt Mercedes. Uäk. Riktigt vidriga killar som... Nä, skit samma. Uäk.


Nu har jag bråttom igen!



Av blajblaj - 28 augusti 2012 01:07

Hemma. Trött. Fil. Duscha. Sova.

Av blajblaj - 27 augusti 2012 07:16

Men det gör inget, för när det regnar är det heeelt lagligt att bara ligga i soffa och mysa, kolla på film och spela tv-spel. Det blev inget land igår, det bara ovanstående. Heheh. Eller ok, vi tog oss faktiskt ner till affären en sväng. Hahah.   


Idag har jag monsterpass på jobbet. Filippa K har modevisning på "andra stället" och när vi skulle bestämma bemanning, stod jag som textilnörd såklart längst fram i klassrummet, med ena armen i vädret, viftandes som en galning. Pick me, pick me! Och så blev det så. Heheheh. Usch, så här i efterhand kan jag bara säga en sak. Jag ÅNGRAR mig. Förhoppnigsvis kommer vi ifrån tidigare men det är bokat till 24.00 Bläk. SKa dessutom jobba stängning dagen efter. Woooop. Men mne, jag får skylla mig själv.   


Och så regnar det. Fy fan. Det blir liksom ännu svårare att gå upp då. Speciellt när P ligger kvar i sängen, alldeles varm och gosig. Huuuu. Meeeen... Det är tur att det bara finns en måndag per vecka, eller hur. Uäk.


Det va länge sen jag satte ut nån bild, tror till och med att jag har missat att lägga ut Danmark helt å hållet!? Så njut..:      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards