blajblaj

Alla inlägg under maj 2013

Av blajblaj - 31 maj 2013 19:38

Jag mår toppen. Tänk vad lätt det blir när man bara pratar om saker och ting. Plötsligt visar det sig att det inte alls är nattsvart och jobbigt. Utan faktiskt väldigt gött!


Idag fick jag sluta 1 timme tidigare, det gjorde att jag kunde åka iväg och handla inför landet. Ville egentligen åka ut idag, men jag har lärt mig att kompromissa och det blir egentligen bättre att åka ut relativt tidigt imorgon istället.  


Som sagt, så har jag då hunnit handla och har fixat massor med saker som vi verkligen behöver ute i vagnen. Ny vattenkokare bland annat. Grilla ska vi såklart göra och det kommer bli awsome. Jag har dessutom köpt på mig sånt som ska vara kvar där ute, så man liksom alltid har NÅT att käka. Och man kan åka lite spontant. Mmm, jag längtar. Det blir första gången för P och jag är säker på att han kommer gilla´t! Ska ju såklart ta med datorn och internet så han inte förgås medan jag rensar ogräs, och planterar bärbuskar och margeritas!   Det blev en hallon, en svarta vinbär och en björnbärsbuske. Och så krukor till för jag litar fan inte på den svenska sommaren. Det kan nog komma frostnätter än. OCh det vore så tråkigt om dom dog. Juni ut får dom bo i krukan och sen planterar jag ut dom. Mmmm.. Märks det att jag e pepp eller? Hahahah... 


Nä nu ska jag kolla lite serier, och sen tvångsmysa med P! Hahhaha.. Over n´out 

Av blajblaj - 30 maj 2013 05:07

Har legat vaken och full av tankar. Helt plötsligt känner jag mig utnyttjad och liten. OCh jag vill inte känna så. Bra karma måste ju ge bra karma...?


Allt kommer lösa sig. Jag litar på att allt blir som det är tänkt. Hej då.



Av blajblaj - 29 maj 2013 07:19

Fan va jag inte vill jobba. Jag vill vara ledig. JÄMT.


Jag ser suddigt på mitt ena öga, och det e skitirriterande. 


Har verkligen inget att skriva om. Så... HEj då

Av blajblaj - 28 maj 2013 05:12

Idag är jag CEPEtrött. Det tog på krafterna att vara hos föräldrarna igår. Jag fick bära och måla lister, och sätta dörrar [dur;rar] på gångjärn, tvätta bort muslort från takplattor och damsuga. Fy fan va mycket dam som kommer fram när man håller på och renoverar. Hade jag ingen ANING om. Hehehe...


Och så ska N vabba idag, vilket betyder att jag i princip är själv. Lillchefens Australiske pojkvän kommer tydligen och hjälper till med att bära tallrikar precis under lunchen, men: "Annars klarar vi oss själva va?" Mmmm... Klart JAG gör.   


Jag skulle så gärna vilja ta bilen, det e så fruktansvärt skönt. Men jag måste ta volvon imorrn, eftersom P ska lämna i Audin på reparation, och då behöver låna mitt busskort för att ta sig hem.


Fy fan va kallt det är i den här lägenheten ibland, typ nu. Bläk.


Nä nu ska jag fixa mig, och sen blire väl jobb då.

Av blajblaj - 27 maj 2013 22:33

Och jag ska öppna imorrn. Och N vabbar. Och jag är så jävla trött... Godnatt

Av blajblaj - 27 maj 2013 08:09

Måste nämligen ut till föräldrarna idag igen. Men det blir bra, ska hjälpa dom att sätta upp lite gardiner och ett skynke som jag har sytt. Och så har jag lovat att klippa pappa, så det blir det väl oxå.


Nä en sista slurk kaffe och sen drar jag.. Wooop!

Av blajblaj - 26 maj 2013 09:37

Wooopwooop

Av blajblaj - 25 maj 2013 08:59

P får komma senare. Jag måste UT!   


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards