blajblaj

Alla inlägg under januari 2017

Av blajblaj - 30 januari 2017 23:10

Jag erkänner. Ja är värdelös på att blogga nuförtiden. Har tappat det helt. Vet inte hur jag ska få tillbaka geisten. Inte för att att va nåt att hänga i julgranen innan men det va nice. Fast det kan ju vara så att jag inte behöver blogga just nu. Det har ju alltid varit som en dagbok för mig och just nu kanske sett helt enkelt inte behövs? Eller så har jag bara NOLL rutin på att sitta vid datorn längre. Förr satt jag ju alltid antingen på morgonen eller på kvällen. Oftast både och. Nu, aldrig. Hehe... Får se om jag bättrar mig...

Liten lista på vad jag pysslat med:

Praktiken går bra. Har påbörjat v 3 av 10. Är lite lagom trött på heteronorm människorna som jobbar där men... Ja. Det är nice. Kidsen är AWESOME. Som alltid.

Vi va på 40 års fest i lördags, trevligt och socialt. Hjälpte R:s kompis att måla på söndagen.

Var på middag med D från klassen i fredags, sjukt mysigt och trevligt. Jobbade förra helgen och ska jobba helgen som kommer.

Ja. Inte särskilt mycket som hänt med andra ord. Hahaha... Nåväl. En liten uppdatering iaf.. Ajö.

Av blajblaj - 16 januari 2017 21:23

Helgen som passerade var skön som attan. Vi drog iväg till Karlstad tur och retur under fredagen och natt mot lördag. Bandet va kompisar till Rickard och jag fick kramas lite med Stina. Det va superkul. Jääävligt jobbig hemfärd men hem kom vi. Somnade så sjukt skönt när vi väl kom i säng! Helt magiskt. Haha...

Idag började min sista VFU. 10 veckor på ett textil gymnasium. Jag är så jävla nöjd. Min handledare är toppen också. Tror de kommande veckorna kommer gå fort. ?

Har lite ordtorka... Hihi. Ajö

Av blajblaj - 7 januari 2017 20:30

Jag är så sjukt låg just nu. Det bara slog till. Det är tydligen inte bara guld och gröna skogar att vara kär. Det är jobbigt oxå. Hatar när jag blir låg och bara kan tänka på dåliga saker... Jobbar 3 dagar den här helgen och är helt slut redan efter 2. Amanda ska sluta och jag ligger efter i skolan. Har inte lyckats få R att sticka och är ganska osäker på om jag ens kommer få G. Känner att mitt liv springer iväg från mig. Har fan ingen mening just nu. Hatar när jag är låg.

Livet? Hrmf.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards