blajblaj

Alla inlägg under juni 2017

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig.

Vi ska flytta, till ett hus i Trosa skärgård som vi hyr på årsbasis! Haha.. Helt galet men sjukt härligt. Har sagt upp mig från siggesta och fått jobb i trosa som städare. Inget drömjobb såklart men det får funka för sommaren och som extra resten av studietiden. Har ju för fan bara ett år kvar! Sen börjar det på riktigt. Längtar. ?

Idag är det midsommardagen. Jag och R firade som vanligt ute på landet, föräldrarna med mormor kom ut och det var mysigt. Mormor fick se lite folk och verkade nöjd.? Det va superfint väder ända tills vi gick och la oss och idag regnar det...

På torsdag åker vi till bråvalla, det ska bli skoj! Men vi flyttar R:s lägenhet dagen innan så det blir lite stressigt. Sen flyttar vi mitt den 7:e och den 14:e åker jag ensam till Danmark. Va inte så nöjd med jobbet och att jag måste jobba så mycket den här sommaren men ja, nu känns det ändå som att allt blir bra.

Det va en liten uppdatering iaf. Får se när det blir nästa gång... Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards