blajblaj

Alla inlägg den 19 december 2012

Av blajblaj - 19 december 2012 18:09

Dom lägger ner hela anläggningen och det blir officiellt imorgon. Snabba puckar och enligt den preliminära tidsplanen kommer vi bli uppsagda som tidigast under slutet på februari alternativt början av mars. Ja vad ska man säga. Jag börjar kunna det här nu.   


Jag fick sluta klockan 14.30 och har varit hemma sen 16.30 ungefär. Jag och spanjoren gick förbi Lindt som hade utförsäljning och väl hemma har jag tagit mig ett bad med ett stort vinglas med iskall julmust och flera olika chokladbitar. Mmmmm. Har jag förtjänat.   


Nä nu ska jag fortsätta att ligga i soffan och slöglo på tv:n samtidigt som jag spelar lite.. E lite slö idag. TJoho. Imorrn blire jullunch och ja.. Det lär ju va lika jävla jobbigt som idag.. Heheh.. Men men. Allt ordnar sig. Det gör det alltid.

Av blajblaj - 19 december 2012 04:54

Jag har nämligen inte kunnat sova. Alls.    Det började med vrida och vända, sen kom det snarkningar, sen blev jag yr, sen var det irriterat med öronproppar, sen började jag hosta och så var jag tvungen att mensa och sen ringde klockan. Hu. Men nu är jag uppe, och snart får vi ju VETA. Det är ju det som är det värsta. Att inte veta vad som sker. Har lite kaffe i magen och ska hinna slå in lite klappar. Behöver lite julmusik och det e NU.


PS jag måste bara slå ett slag för min nygamla upptäckt av Pink. Alltså artisten, och inte ett försök att vara internationellt intresserad av en färg. Hon e grym. Over n´out



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards