blajblaj

Alla inlägg under januari 2014

Av blajblaj - 30 januari 2014 07:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av blajblaj - 29 januari 2014 11:28

Idag är det halvdag, som vanligt på onsdagar på konstfack. Känns gött och ha lite ledig tid å¨morgonen och jag har både hunnit handla och hjälpa mormor. Dessvärre kunde jag inte riktigt hjälpa, men ja, jag försökte i alla fall. Heheheh... Sen kunde jag hämta ut mina garner som jag beställde för nån dag sen. Dom var alldeles för mörka men det får jag helt enkelt gilla. Orkar inte skicka tillbaka och mecka, jag vill bara bli klar med min tröja(!)...   Sitter fortfarande och vänter på kurslitteratur som jag beställde en vecka innan kursstart... Och inte nog med det, Diana i klassen beställde en vecka efter mig men fick sina igår!! Orättvist som fan. Men jag har ju för sig fått dom inscannade, men det är så mycket lättare att läsa i boken jämfört med på datorn. Men, men, dom kommer säkert imorrn?


Nu ska jag borsta tänderna för andra gången och sen dra till skolan. Over n´out.



Av blajblaj - 27 januari 2014 07:08

Det är måndag och ännu en del av kursen ska starta idag. VI ska fp hålla på med GIPS! Jag är redan nöjd, trots att jag inte riktigt vet vad det är vi ska göra, och trots att det finns en risk att jag hamnar i samma grupp som Gustav. Huuu. Men jag älskar ju gips. Det kan inte bli annat än bra.


Helgen var så jävla bra. Lördagen avnjöts precis som jag hoppades. God mat hos Mats &JoJo, grym spelning och mötte upp syster. Det var magiskt. Jag bara önskar att jag kunde vara lite diktigare på att ta kort, och ja typ, instagramma skiten. Men men.. Det får jobbas på. 


Hade svårt att gå upp dock. Somnade kanske lite väl sen  igår, men ja, det blir ju så på söndagar. Inte så mycket att göra åt.   


Nä nu måste jag faktiskt skynda mig, den där jäveln som uppfann snooze borde avrättas. Hej då.

Av blajblaj - 25 januari 2014 17:03

...lördag idag? Hahah, jo, lördag it is och på kvällens meny läser jag: middag hos bästa Mats & JoJo och spelning av och med Gehenna på The Liffy i gamla stan´. Och som om det inte var nog, så kommer jag, om alla gudar vill mig väl få lyckan att möta upp systerByster lagom till spelningen och så få mig en utekväll med henne. DET var inte igår det.


Hade tänkt åka skidor idag men jag latade till mig och sket i det. Imorrn kanske. Om det inte blir alltför sen ikväll vill säga. Eller, jo kanske ändå. Är jävligt sugen.


Nä nu ska jag fixa det sista och sen drar vi. Over n´Out.

Av blajblaj - 24 januari 2014 18:12

Helgen är kommen och det känns sjuuuuukt skönt. Jag var så trött imorse att jag nästan såg dubbelt. Konstigt med tanke på att jag överlag känner mig utvilad och energisk. Men det är det här med mornar. Vissa perioder är det bara tungt antar jag.


Oj nu har jag varit borta i typ 4 timmar. Hhahahah, glömde att jag höll på och bloggade. Hahah... Nu ere helg, over n´out.

Av blajblaj - 23 januari 2014 07:51

Ja, det borde det vara. Jo, det är det... 


Har en sån jävla yrsel som jag skyller på menshelvetet. Jag blöder som en jävla gris och det e så sjukt jobbigt. Bläk.


Oj, vilken ordtorka, jag ger upp. Hej då.



Av blajblaj - 22 januari 2014 07:24

Den här veckan bara springer iväg. Eftersom jag har ett, hrmf, "möte" inplanerat idag kl 10.30 så innebär det antagligen att jag måste sitta kvar på skolan till rätt så sent ikväll. Jag håller på att klä in ett tangentbord i små, små bitar av en modetidning. Den blir skitasnygg men det tar för evigt, jag ska liksom klä in varje tangent för sig. Vi har ju precis börjat en ny kurs inom bildblocket, och just denna vecka handlar det om yta. Mmm... Mums. Hela kursen är på 10 veckor och är uppdelad i en massa små moment. Sjukt kul.


Nä nu måste jag äta frulle och sen göra mig i ordning. Kan ju inte se ut som en slas.   



Av blajblaj - 18 januari 2014 09:15

När jag var liten och spenderade mina vintrar hos farmor uppe i dalarna, så fick vi alltid följa med min faster och kusiner ut i elljusspåret och åka skidor. Jag hatade det i så många år, men nu, när jag har blivit vuxen har jag börjat  längta efter att få åka längdskidor igen, och nu ska det äntligen ske.


Ikväll ska vi på kalas för P:s systerdotter som fyller 18, det blir bowling och samkväm på hög nivå. Det ska bli trevligt men jag hoppas jag inte är för mör efter mitt skidåkande! Heheheh... Är ju inte direkt vältrönad för tillfället, hrmf!   


Jag har ätit en massiv frukost och tänkte alldeles strax hoppa in i bilen och dra till hellas. Där kan man hyra hela utrustningen och det finns fina maskindragna spår! Yey! Så, wish me luck!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards