blajblaj

Alla inlägg under april 2012

Av blajblaj - 30 april 2012 22:17

Har jag aldrig haft. Men här i Fiskis har man det. Så du vet.  


Jag har precis kollat senaste Family guy ( inte jättebra, men slutet ägde ) OCH senaste The big bang theory. Så jävla glatt att båda hade kommit idag... Typ.


Jag börjar fundera lite smått på vad jag ska ha på mig imorgon... Ja, alltså inte för fancy, och inte för casual. Hmmmm. Ja, ja, det ordnar sig väl.. Jag har hela dagen på mig att prova kläder!    


Och så den jääääävla visdomstanden. Jag MÅSTE boka tid hos tandläkaren. Jag MÅSTE ta bort den. Ajsansa. Nu går jag o lägger mig. Godnatt. 

Av blajblaj - 30 april 2012 19:30

Här kommer den:                 Jag har dessutom haft äran att resa med systrarna Fota Von Mest. Så jag har fått ungefär 2000 bilder till. Jag är sjukt nöjd och kommer gråta var gång jag måste resa utan dessa briljanta damer. Jag försökte mig på att locka med dom till Malta om en månad men det gick inget vidare... Men vad säger man? "Trägen vinner" http://sv.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%A4gen_vinner_eller_Calle_som_sk%C3%A5despelare eller nåt sånt...   


Men åhhhh va jag inte vill vara hemma. Inte. Vill inte.! Huuuuu. Trots fint Sverigeväder och lite ledighet och fan och hans moster. Nej. Jag vill vara borta. Suck... Jag får liksom sorg när jag åker hem. Det känns så meningslöst att vara här, på nåt vis. Mmm, jag låter dramatisk och jag känner mig som så oxå. Hehhehehe Men jag får det. Speciellt eftersom mensvärkarna (med tillhörande dödsångest) slog till imorse med full styrka. AJSANSA. Har haft ont och varit kallsvettig hela dan.


Ja, ja.. Ikväll ska jag äta popcorn. Får se om jag tar mig i kragen och åker till systerbyster. Kanske. Om sorgen går över.  


Hej då.    

Av blajblaj - 30 april 2012 05:41

Ok, för det första har jag bestämt mig för att komma lite sent till jobbet idag. Har egentligen inte tid med det, men eftersom jag ska vara på "andra" stället, och ändå inte får mitt bröd förrän 10-15 över 7 så finns det ju verkligen ingen mening med att vara där kl 20 i. Eller hur?


För det andra: jag hade loggat in här på bloggplatsen, men inte påbörjat ett inlägg. Fortsatte att fixetrixa mig och nu när jag skulle börja skriva "webbplatesen svarar inte"! Så jävla tur att jag inte hade påbörjat nåt skit... Det hade ju förstört hela dagen! Hahahaha.


Och jag förstår att ni, alla mina 6 trogna läsare, trängtar efter bilder från Barca. Det ska ni oxå få, men jag måste invänta dom via mail från mina kära resekamrater. Jag har som bekant inte direkt en bra kamera nuförtiden så jag sket helt enkelt i att ta bilder. Men ok, ni ska få några små sudduga som jag inte kunde motstå mig den sista dagen, när solen behagade komma fram och jag fick mig ett dopp i poolen:           


Och en liten parantes, det här lyckades jag med ca 30 sekunder efter att jag har kommit innanför dörren:   Va?? Hur jävla klantig får man bli. Jag rensade upp det idag.

Av blajblaj - 29 april 2012 23:36

Hemma igen, inte nöjd med det, men va fan. Så är det. Sjukt trött, och måste visst jobba imorrn?!?! Porrrrrckeeeee?? Bläk, inte bra. Måste dessutom upp 04.30 Mmmm Nollfyratrettio.


Så.. I bid you godnight. Och skriver lite mer ingående imorrn. Over. And. Out.

Av blajblaj - 28 april 2012 09:04

Jag vet inte men det kanns sa ratt att inte vara hemma. Haha... Barcelona ar underbart. Vadret suger, men vi har inget regn an sa lange! Idag hade vi forhoppningar om sol, men neee. Nada sol. Sa jag undrar om det inte blir lite museum idag? Kanske...


Oj, hur fan kan man ha torka nu?? Heheheheh Ja ja, jag far val skriva nar jag ar hemma i Sverige igen..


Over n' out.

Av blajblaj - 26 april 2012 13:23

Åh va bra jag mår just nu! Jag hämtade hem Stina från stationen vid tolv igårkväll, full som en kastrull och med lite extra ångest. Sen satt vi i mitt kök, snackade om ångesten och en massa annat, drack päronsaft ur finvinglasen och käkade popcorn. Åh vilken fantastisk kvinna! Jag har sån tur...   !!


Till frukost bakade jag extremt goda scones, slängde i lite riven ost i degen, och jävlar va gott det blev!! Sen bar det av till tvättis och nu har jag precis packat det sista. Mmm, vi får väl se hur mycket jag måste lämna på arlanda! Hehhehe Jag e så jävla huslig när jag får besök! Hahahah! Ok, ibland annars oxå.. Jag är huslig, ok.


Har hunnit prata med fadren också. Det var bra och vi blev såta vänner igen! Han e egentligen bra. Det är han. Men jag fick vara arg precis så länge som jag behövde och det var bra! Hhehehe ja jag är lite jävlig på det där. Men va fan.. Ge mig det åtminstone.


Jag har RESFEBER. Hahahah Mmmm va skönt det ska bli.


Nu drar jag. Ska försöka blogga men jag vet inte om jag har tid eller ork att hitta någon internetuppkopplad dator... Skulle du ha gjort det?


Tjossssss!!!      

Av blajblaj - 25 april 2012 20:28

Ja. Jag erkänner. Det blev en jättefin tröja. Och ett par mjukisshorts. Och 2 bh:ar. Mmm. Jag erkänner.


Fy fan va det regnar, men ja, det är ju bättre än snö i alla fall. Åååååh nu vill jag åka till Barca. NU! Hahhah ok, snart. Snart.


Måste packa, fixa och trixa lite. Har ju tvättis imorrn, och ta mig fan, Stina kommer hit snart. 


Ok, har inte ro att blogga. Är oxå sjukt godissugen. Hrmf!  

Av blajblaj - 25 april 2012 04:50

Jag blev bara så himlans sugen på denna:






Åh va bra dom är! Hahahah Fan att man e född lite försent. Hade gärna varit med när man brände BH:ar och när knark inte var helt fel.   " Ja hälften av alla som finns... Är kvinns. " Så det så! 


Idag är det onsdag och ta mig fan, Barca närmar sig med stormsteg. Inatt kommer Stinis hem till mig efter ha varit och sett Judas Preist! Sen kommer Liiiis vid 14 på torsdag. Då vankas stadshäng innan vi åker ut mot Arlanda. Var det Arlanda? Stina har du biljetterna??? RESFEBER.


Nu har jag packat lite hux flux. Jag är överpackad. Som vanligt. Huuuu.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards