blajblaj

Alla inlägg den 15 april 2012

Av blajblaj - 15 april 2012 19:48

Jag har bara kollat American dad och spelat. Har fortfarande enbart på mig morgonrock... Om det nu kan kallas för det:   En sån därna Yasuragirock. Jag har lagat mat oxå. Blev inte så gott som jag trodde, men den blev snygg:     Jag blir hungrig av att titta på den.    Och ta mig fan, jag har nyst säkert 20 gånger idag! WTF? Och så blev det strömavbrott. I säkert en timme. Och så hoppade allt igång. I 5 minuter.. Hehehhe men nu är det tillbaka och gör ingen skillnad. Jag har ju ström i datorn ett par timmar oavsett. Hehhehe  


Meeeen ååååååhhhh! Varför vill man alltid ha det man inte kan få?


Snart dags att sova. Men jag har sovmorgon imorrn. Tur. 10 dagar kvar till Barca. ( typ ) 

Av blajblaj - 15 april 2012 10:05

Och jag kan inte bestämma mig för vad jag vill idag? Ska jag.... Slappa och bara sitta vid datorn, skita i att klä på mig och kanske baka nån typ av fläskig kaka? Eller ska jag svira om till träningskläder och ta en runda i skogen, städa lite, kanske kolla om det finns en tvätt tid ( särskrivning på den??? Jag menar 3 t:n i rad känns inte heller ok. Kanske ett bindestreck? So many questions so few answers ) Eller ska jag typ ta mig in till stan.. Fick ju tillbaka mina 2200 kr ( på jävla postgiro utbetalningsblankettskit!! Uäk ) så jag kunde ju shoppa lite... Eller nej. Jag ska INTE shoppa. Vänta till Barca. Hmmm.. Ja, vafan ska jag hitt på då?


Ja, alltså.. Inte fan vet jag.    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards