blajblaj

Alla inlägg den 16 april 2012

Av blajblaj - 16 april 2012 20:24

Tro det eller ej! Jag tog en joggintur nu när jag kom hem! Mmm, men planen på att ta mig till friskis imorrn kvarstår! Tycker jag e bra jobbat av en fläskis som jag Hhöhöhö  


Det e så jävla smrt att göra en så där paj, för nu har jag maten klar o färdig i typ 4 dagar! Nej, du har rätt, det är inte jättegott att äta samma sak 4 dagar i rad, men va fan? Hur kul är det EGENTLIGEN att laga mat till 1 person? Huh? Och har jag maten färdig är det större chans att jag tar mig ut i skogen, fast jag jobbar sent...


Idag gick rätt fort. Det var måndag och VD:n på jobbet kallade mig "underfundig"? Utan att le. Hmmm? Jag säger ju att jag inte passar in på det där jäkla stället.  


Och så var det med det. Hejdå     

Av blajblaj - 16 april 2012 08:05

Lika svårt att gå upp idag... Inte bra. Inte bra alls. Jag vetefan hur jag ska komma ur det här. Eller jag vet inte hur jag ska lyckas tänka mig ur det här.. För säga upp mig kan jag ju inte. Fan... Ok, FAKE IT `TIL YOU MAKE IT: Idag är en bra dag. Idag är en rolig dag. Idag är en helt vanlig jävla skitdag! Vardagen tar död på mig.


Sov som en gud gjorde jag dock. Många underliga drömmar denna helgen, men just den här natten var drömfri.   


Imorgon ska jag till friskis. Mmmm, imorrn. Jag är rätt sugen på att träna idag oxå, men jag pallar fan inte när jag jobbar stängning.


Oj, ja just det, jag snooozade och kunde inte gå upp, jag har bråttom! Hej då 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards