blajblaj

Alla inlägg den 23 april 2012

Av blajblaj - 23 april 2012 20:32

Dagen gick helt smärtfritt och den var bra. Riktigt bra. Imorgon blir nog värre.. Jag sa nej till övertid oxå. Det verkade ställa allt på en kant. Hahahah dom verkade ha räknat med att jag skulle göra det. Men jag sa nej. HA. Men det är så jävla skönt för jag har liksom ingen anledning. Och inte ens det minsta dåligt samvete. Jag har ta mig fan ingen lust.    


Det blev visst lite shopping idag oxå, heheh, 2 klänningar och en tröja. Och ett par solglajjer. Den ena klänning gjorde mig glad och lycklig i själen, den andra gav mig en makeover a´la michelingubbe. Men jag tänker att det kommer två smärta små damer till mig på torsdag, och nån av dom kanske kan ha den???   Jag tror det är mer en Lisaklänning än en Stinaklänning men who the fuck am I liksom.    


Nu är det bara 2 dar kvar. Barcelooooni. Vilka skor ska med??? Vilka skor?   ?    ??? I donno! Borde köpa skor där. Bara flipflops med. Hmmm? Jag tänker bada oavsett väder. Ok. Bada!


Nu ska jag sova. Är fan dödligt trött idag. Och, usch. Jag har ångest inför imorrn. Usch.


Godnatt         

Av blajblaj - 23 april 2012 04:50

Jag får tvinga mig att sluta skriva böcker när jag gör inlägg.


Idag är en dålig dag. Jag vaknade nyss, mörkt, kallt och jävligt kissnödig. Går på toa, utan att kolla vad klockan är. Längtar tillbaka till sängen. Under tiden som jag är på toan, så börjar larmet tjuta. Va i hellvette? Försökte snooza, gick så där. Nu e jag sur.  


Idag är enbra dag. Idag är en bra dag. Idag är en bra dag... Jag slipper ju kufen iaf!! Och jag slipper jobbet överlag. Fan. bajs.  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards