blajblaj

Alla inlägg den 2 april 2012

Av blajblaj - 2 april 2012 20:21

Jag vet inte vad jag ska skriva om. Det är en sån dag... Jobbet gick ok. Kufen är som kufen är. Det var kallt som i graven nu när jag skulle hem, vilket inte alls är ok! Och jag missade tåget med ja alltså inte ens sekunder.. Jag hann fram och kunde trycka på dörrknappen, men så åkte det. Där stod jag, ganska snopen. Och inget tåg. Men jag drömmer mig bort till Barcelona och Malta och ja.. Det känns rätt gött faktiskt.   


Och imorgon ska jag fika med M! Det ska bli himlans trevligt, det var så jäkla länge sen vi sågs och jag ska inte bara få träffa honom, utan även få "skvaller" från hotellet!! Det kan inte bli annat än bra!   


Matte B får vänta. Jag pallar inte just nu, om jag någonsin kommer göra det. Hrmf...


Och nu ska jag slänga in mig i duschen... Och lyssna på Uffe. Mums.


Go´natt 


  



Av blajblaj - 2 april 2012 07:44

Ok, vaknade 45 min innan klockan men lyckades ändå snooza 5 minuter? Är uppe nu i alla fall... Idag tänker jag koncentrera mig på attjag inom kort är här:   Så jävla skön typ 70-tals bild... Jag tänker sällskapsresan 1! Åh va jag längtar. Och så det här:   Mmmmmm. Det kan va nån av småöarna, men jag har planer på att åka till dom oxå...

Ok, jag skiter i att det är måndag. Det är 1 dag närmre Barca.


Tjossss     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards