blajblaj

Alla inlägg den 7 april 2012

Av blajblaj - 7 april 2012 20:55

Jodå. Hon sa klassikern. På sin brutna svenska, hahahahah! Men fin e hon:   Mormor och pappsen. Min pappa, Jätten. Hahahahah Och så Världens bästa tjejer: mamma, Jenny och Jessica    Så här ska det se ut efter en middag hemma hos mig! Bilder på SnyggJenny blev det dessvärre inte.. Heheheh men ni överlever nog.


Maten blev fantastisk. Och nu håller jag på att diska i omgångar, orka stå och torka? Njet. Men jag undrar lite vad jag ska hitta på under kvällen. Hmmm.. Oj nu såg jag att klockan redan är 21.... Wow tyckte inte alls klockan var så mycket. Ja, då ska jag väl inte göra så mycket! Hahahahh


Luddigt inlägg. Men andemeningen är där: Mormor ska runkas på torsdag.    

Av blajblaj - 7 april 2012 09:42

...intressant att skriva om. Gick upp klockan 7. Inte av någon annan anledning än att jag vaknade och var pigg. Satte igång med lite matlagning, varför vänta liksom. När packet väl är här vill jag ju umgås och inte stå vid spisen!! Ska dessutom klippa pappa så det e ju bra om jag har tid med det.  


Ska väl typ vispa lite grädde, och göra sallad... Just ja, 3-rätters var det.. Heheheh måste fixa avocado-&baconröran oxå. Ja, ja.. Det löser sig.


Tjoss


MÅSTE TA BILDER idag. Fan va kass jag har blivit på det! Men jag skylle rpå telefonen!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards