blajblaj

Alla inlägg den 24 april 2012

Av blajblaj - 24 april 2012 21:41

Jennie ringde och med tanke på hur bra det har gått för mig med tidigare inlägg så tänkte jag att jag sparar och så får det bli 2 istället.   


Så jag har alltså ingen lust att ställa upp, för det ger mig ta mig fan ingenting. Pengarna man tjänar är verkligen marginella och ja, jo mer ledighet e väl bra och fint, men jag klarar mig ändå. Och jag orkar fan inte. Har INGEN LUST.


Sen stannade jag på pressbyrån och hämtade ut mina 2260 kr som jag har fått på utbetalningskort. Hrmf. Men det gick bra att hämta ut, tur att man har efternamnet i bolagsnamnet.. :) Höhöhöh, sen gick jag direkt till forex och växlade in till euro. Hahahah Wooooohhhhhooooooo snart åker vi. Jag vet att det "bara" är en weekend, men det var så himlans länge sen jag var ute och reste så det ska bli så jävla nice! Tjatigt? Jag vet. Men nice. Wooop! Ja och här e hon:    SnyggJenny   Det var ett tag sen så nu fick det bli ordning på torpet. Osminkad och finnig. Mmm SNYGG. Woopwoop


Godnatt  




Av blajblaj - 24 april 2012 20:57

Solen sken när jag åkte till jobbet, vilket såklart gjorde att jag hade hemlängtan hela dan. Den (dagen) gick relativt smärtfritt förutom att vi var alldeles för många. Det blev pankaka av det mesta men ja, vi var ju så många så det gick ju att lösa. Höhöhöh Så kan det gå.


Prick klockan 18.00 sa jag: tack för idag nu går jag hem. Och så gick jag hem. Jag har ta mig fan ingen lust att ställa upp längre...

Av blajblaj - 24 april 2012 07:35

Jag vill vara ekonomiskt oberuende. Jag vill nämligen inte jobba. Inte idag, inte imorrn, inte någonsin igen. Men nä. Jag ÄR inte ekonomiskt oberoende och  med min jävla skittur kommer jag aldrig bli det heller.


Så det var klaget för nu.


Jag undrar om jag kan packa i min SATS väska? Eller är den för stor. Jag är ju latare än latast så mäta och googla och fixa och trixa orkar jag inte. Men mitt öga säger mig att den funkar. Vi får se vad Stinas öga säger.   


Snart åker vi. Jag funtar på att inte åka hem igen. Mmmm.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards