blajblaj

Alla inlägg den 4 april 2012

Av blajblaj - 4 april 2012 19:54

Åh det var sååå skönt. Jag älskar skogen. Det var första turen för i år! Det känns lite i benen, men va fan.. Jag har ju faktiskt varit på gymmet en hel del, så lite har det väl hjälpt? Lagade en fantastisk middag oxå: vitkål och morot som jag hackade och stekte. På med ganska mycket vatten och typ tokstekte bort vattnet, och så ett stekt ägg. Mmmm, man tager vad man haver. Jag tänker fan inte handla en pinal mer denna månaden. Jag har insett att jag lever lite över mina tillgångar, i alla fall med tanke på att jag ska resa bort framöver. Kan ju va kul att ha råd med mat då? Hehehehe 


Och ju mer jag tänker på den ena dessto mer nästlar sig den andra in. Vad är det med det, liksom? Hrmf!


Ok, samma gamla visa: en dusch och så sova då. Puuuh.



Av blajblaj - 4 april 2012 07:00

Jag tror det är NÅGON som skämtar med mig... :   Eller jag HOPPAS att någon skämtar med mig! Hahahahahahahah Är det inte fantastiskt att han är "chosen just for" me ! Jag tror jag tänker klicka i den gröna rutan!! Hshahahahahahah  


Och usch. Gårdagen slog till och jag vill inte gå till jobbet. Snärtan och bokningsfia är som jag var förr... På amicatiden. Den där tiden som jag inte vill minnas för det mesta var så jävla jobbigt. Jag drack för mycket, jobbade för mycket och framförallt gav för mycket. När jag tog hem jobbet på kvällen och låg vaken med tankar som: jag borde... Om jag bara... Varför kan dom bara inte...  Och tyckte synd om mig själv, för INGEN ANNAN JOBBADE SÅ HÅRT SOM JAG....??? Och när någon gjorde något misstag, (Som vi människor GÖR) ja då tog jag det personligt och visste inte hur jag skulle vrida och vända mig i min misär. Huuuu. Dom kan få vara där om dom vill, men dra fan inte dit mig. Så nu vill jag ha nytt jobb igen. Nån som har nåt?


Nu ska jag dricka kaffe... Och göra mig iordning. Ok, kort vecka. kort vecka, det ÄR kul. Det ÄR bra.... Inte tänkabaragöraintetänkabaragöraintetänkabaragöra...
  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards