blajblaj

Alla inlägg den 3 april 2012

Av blajblaj - 3 april 2012 20:20

Vad planen för helgen var... Och det var ingen helgplan, det var bara att det är påsk. Som i sig inte är någonting. Men ja. Man e ju ledig fredag och måndag! Det var det som hade fäst sig i mitt sinne. Hehheheeh Fast nu ska jag troligtvis bjuda familjen på påskmiddag! Och det kommer ju bli awsome. Eftersom jag lagar apgod mat. Hmmmm. Undrar vad jag ska bjuda på? Man kanske skulle ta en massa smårätter och bara göra ett massivt matbord? Hmmm... Ja, jag får se. Det är ju flera dagar kvar  


Åh vilken trevlig eftermiddag jag har haft. Det är alltid så skönt att få prata med någon som har samma åsikter som en själv! Samma åsikter om det mesta! Jag tycker vi hann gå igenom rätt många ämnen, och jag måste säga: M är en mycket vettig man. Mycket vettig!   Hoppas vi kan göra om det igen, snart!


Men jobbet... Ja det jobbet. Nog om det. Det är snart helg. Lååånghelg. Mmmmums.


Jag tror det får bli en tidig kväll... En dusch och lite tv. Sen sömn. Mmmm, så får det bli. Godnatt 



Av blajblaj - 3 april 2012 04:44

Jag har nån typ av plan för helgen. Men just nu kan jag inte minnas vad. Men det känns som om nån har sagt: du vi ska göra det här... Hmmmm. Undrar vad det är?


Jag har jävligt ont i halsen idag. Men det har jag ju haft till och från senaste 4 veckorna, så varför jag överhuvudtaget skriver om det måste nog räknas som en gåta. Eller ja, gåta och gåta.. Mer allmänt klag. Höööö


Inte tänka bara göra inte tänka bara göra...   


Jävlar va kallt det är i lägenheten idag... Fan. Det är väl snorkallt ute då? Uäk.


Och det verkar som om ordtorkan håller i sig. Vi hörs.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards