blajblaj

Alla inlägg den 10 april 2012

Av blajblaj - 10 april 2012 20:14

Så skönt. Idag var en helt ok dag. Vad kan man säga?... Imorrn är det onsdag och ytterligare en dag närmre Barca. Jag tänker inte låta något dra ner mig. Snart är det sommar oxå. Ta mig fan. Livet är bra härligt, trots allt.  


Och jag slängde kladdkakan idag. Mmm, så duktig är jag. Men faaaan va gott den luktade   


Men alltså??? Antingen har jag blivit fulare, eller så är kameran på telefonen helt jävla cepig! För jag kan fan inte få till bilder på SnyggJenny, det e ta mig fan skandal. Det är ju mycket roligare med bilder i blogghelvetet. Hrmf! Ja ja.. Jag tänker i alla fall utgå från att det är kameran det är fel på!! Höhöhöh 


Nu ska jag tvaga min lekamen och sen krypa till kojs. Mmmmums.-      

Av blajblaj - 10 april 2012 07:32

Men jag skiter i gubbjävlen och småtjejerna. Jag ska ha det bra på jobbet. Jag tänker bli nya Yassin. Fast med modifikation. Som sagt, om dom vill få magsår över små jävla skitdetaljer, ja då kan dom få ha det. Men JAG tänker inte få det. Jag och syster skämtade lite om det igår, och min plan är liksom bara att låta dom få komma och gnälla på mig och sen inte göra det i alla fall. Och som Jessica sa: Snappa lite oftare. Tillslut blir det kanske som med Kufen, att dom inte vågar komma och klaga! Hahahahahah


För jag har ju insett att även om jag vill och egentligen kanske måste, så kan jag inte säga upp mig. I alla fall inte innan sommaren. Skulle jag göra det skulle hela min semesterplan gå åt helvete och så kan jag inte ha det...   Och eftersom jag tar ut betald semester så kommer jag vara skyldig dom pengar... Hmmmm, ja det där e en nöt att knäcka för jag vet ju inte när jag blir "skuldfri"? Om jag någonsin blir det... Fast å andra sidan om jag bara jobbar på, och läser upp dom roliga ämnena så kan jag kanske söka in till högskolan om ett år. Och jag måste ju betala räkningarna tills dess! Ok.


Idag är en bra dag. Idag ska jag ha roligt. Puuuuh...  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards