blajblaj

Alla inlägg den 17 december 2016

Av blajblaj - 17 december 2016 19:51

Nu har jag fått tillbaka telefonjäveln. Förhoppningsvis blir vi vänner och livet forsätter vara fantastiskt... Troligtvis sker dr icke. Men. Nu har jag kanske denna telefon ett bra tag och kan då kanske komma ihåg att blogga!

Jag är kär nu igen. Jag vet. Jag VET. Men det är annorlunda denna gång och även om det inte är det så är det fantastiskt och härligt och underbart. Har ingen som helst aning om hur mycket eller lite jag skrivit om honom men kan lova er att det kommer mer. Massor. Jag är så sjukt kär. Livet är helt sjukt bra just nu.

Jag jobbar den här helgen och det är... Så där. Har kul med tjejerna men är så trött på stället. Har fått ett askul erbjudande från Emmis men är så borta i huvudet att jag inte tagit itu med det.. Om du läser det här, jag kommer ringa!! Lovar, är så glad att du hörde av dig. Men hjärna och hjärta är helt upptagna med annat och jag är ledsen för det! Fast inte egentligen men du fattar?!

Är kollat på jul mer Ernst och saknar R så det nästan gör lite ont... Men han har sin son och är hemma och chillar. Jag är så trött.. Han var här för första gången igår och hade med sig hundarna han delade med sitt ex... Supersöta och gosiga små saker... Men... Ja. Vi får se hur det blir med det där. Han bråkar rätt mycket med henne oxå och det känns lagom. Dom gör såklart hur dom vill men...

Borde gå och duscha men jag orkar fanns inte. Jo. Jag måste.

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards