blajblaj

Alla inlägg den 8 februari 2017

Av blajblaj - 8 februari 2017 19:20

Jag vet inte vad som händer med mig men jag har liksom ingenting att skriva. Fast... Egentligen har jag ju det, jag gör min sista VFU med allt vad det innebär av skumma lärarkollegor med skumma värderingar, rara ungdomar och en svag känsla av otillräcklighet. Jag har en ny relation som ger mig både ups and downs, såklart, vi håller ju på att lära känna varandra och det ställer ju till det samtidigt som det är underbart och härligt. Jag hänger en del med min klassbästis D, vi har bland annat varit på två olika restauranger de senaste 2 veckorna och vi har upptäckt att vi dejtar exakt samma typ av kille. Haha...

Men det finns ju bra saker med VFU oxå, har fått tillbaka min kreativitet tror jag. Har börjat teckna igen, men det är nog oxå mycket tack vare Rickard. Han har en ganska nyligen upptäckt talang för teckning och gör det så ofta som han kan. Jag vill sy oxå, är skitsugen på sömnad överlag. Försöker få till en skjorta i en av klasserna jag undervisar i men det går långsamt. Hahaha, måste ju tydligen hjälpa eleverna FÖRST. Hehe...

Undrar hur mycket pengar jag kommer få tillbaka på skatten i år?? Förra året fick jag ju massor. Skulle va nice med en repris.

Nu ska jag micra mini pizza och äta pulversoppa. Älskar att bo i husvagnen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards