blajblaj

Alla inlägg den 12 februari 2017

Av blajblaj - 12 februari 2017 07:42

Jag är inte jättesmart så är det. Men nu har jag iaf en helt ok fungerande android mobil. Jag kan spela mina spel, använda den som hotspot, lyssna på musik och googla. Min grundläggande behov är tillgodosedda. MEN! Det finns alltid minst ett men... Jag valde ett billigare lite mer okänt märke. Ingen skam i det, men när jag kom hem upptäckte jag atr det inte följde med någon handsfree? OCH, och den här är värre, laddaren ser ut som en android laddare men är liiiiite större. Det betyder att jag måste ha min egen laddare JÄMT. Gah... Hade vant mig med den magiska lilla usb laddaren. Hrmf. Nåväl. Får väl köpa en till laddare på nätet och alltid ha en hemma och en i väskan... Så har jag ju gjort tidigare oxå... Hehe. Är supernöjd med telefonen i övrigt.

Den här helgen har jag latat mig ordentligt ute i husvagnen. Skulle hängt med Rickard, som vanligt, men det visade sig att han skulle få vara med sin son hela helgen, och då är det inte mycket att orda om. Idag är jag sugen på en skogspromenad. Tror jag ska packa ihop en väska med matsäck och gå ut några timmar.

Just ja, vaknade av det skummaste djurljud någonsin. Det lät som en blandning av katt, hund, gris och fågel... och det sprang runt campingen i vild galopp... Ena sekunden här, andra sekunden där. Och så höll det på. Drog upp rullgardinen vid sängen för att kunna se och såg såklart ingenting. Vänder mig bort i ett ögonblick och då skumpar något förbi vagnen jättesnabbt. Gissar på räv eller vildsvinsbebis. Mest troligt det sista för den såg liksom hög och lite tjock ut... Haha... Campinglivet är speciellt.

Det börjar ljusna redan vid halv sju nu. Våren är på g, jag känner det i hela kroppen. Har vilda planer för bygge av staket och lite grejer här ute. Ska sätta häck oxå. Mums. Längtar till mina tulpaner kommer upp! Ska bo här pch sitta vakt dygnet runt så inte rådjuren äter upp allt. Haha!

Nä dags för frulle. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards