blajblaj

Alla inlägg den 21 februari 2017

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut.

Jobbade inte i helgen, det gick inte. Idag fick jag mens, 4 dagar för tidigt. Inte mig emot, men jag var inte riktigt beredd... Nu har jag ont. Det kom 1 dm snö under natten till idag. Är jättetrött och känner mig bara nere. Det enda bra är R. Och... Ja det är som det är. Lika delar fantastiskt och jobbigt.

R jobbar idag. Stackarn. Fattar inte hur han pallar... Men han vill ju köpa bråvalla biljetterna. Och kan han jobba ihop pengarna är det ju asbra...

VFU:n går sådär. Är nöjd samtidigt som jag är frustrerad och uttråkad. Skulle hålla lektion idaen Freja KUNDE VERKLIGEN INTE BACKA. Är helt ok trött på henne... Hälften är iaf klart nu. Yey.

Nu måste jag sova lite innan Richard kommer hem. Skulle hämtat honom men han får skjuts med en som han jobbar med. Skönt eftersom jag har jävla mensvärk, men samtidigt är det lite mysigt att hämta honom oxå... Nåväl. Ajö.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards