blajblaj

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av blajblaj - 11 juni 2013 05:46


Så jävla underbar.

Av blajblaj - 11 juni 2013 05:25

För jag har nämligen tänkt åka till plantagen efter jobbet. Åh.. Jag tror jag ska köpa en ny hallonbuske. Den jag köpte på ICA maxi ser så jävla skör ut. Dessutom är det gott med hallon och jag tror inte jag kan få för mycket. VIll ha en björnbär också. Mmmums. Och i och med att jag har googlat på det härna med blommor och bärbuskar och grejs, så har jag lärt mig något nytt: fleråriga blommor kallas för perenner. Jag trodde perenner vad EN speciell blomma! Hahah, tänk va lite man vet egentligen. Och vad mycket som man bara tar för givet! Heheheh...  


Hur som helst, när vi va ute sist med mormor, så målade vi krukor med utomhusfärg som jag hade fyndat för några veckor sen. Jag, Jenny och Syster gjorde varsin, och dom blev jättefina. Så nu tänkte jag sätta någon form av gul perenn i dom och ställa dom längs tältets ena kortsida. Kommer bli HUR fint som helst. Fasiken jag måste komma ihåg att fota när jag är där ute. Så ni får se liksom. Heheheheh... 


Och idag har P intervju på ännu ett båtvarv. Åh så jag hoppas det går bättre den här gången. För dom andra har ju inte hört av sig, trist nog. Tänk på den där gula lilla ubåten... Mmmm... Ja, ja. No use crying in the breastmilk, som Patches O´Hulahan skulle sagt.   


Nä nu måste jag sminka mig och greja, hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards