blajblaj

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av blajblaj - 23 juni 2013 08:40

Midsommar ör över och förbi. Känns mycket skönt. För hur det än är, och vad jag än säger, så har jag alltid lite för höga förhoppnigar om den här helgen. Det sitter i sen 14-års tiden tror jag. Men det var väldigt mysigt ute på landet. Vi var ute med båten 2 gånger, vi grillade massor med mat, vi solade, jag rensade husvagnen och städade lite, P tog ett dopp och syster med fru har förberett för byggandet av en spång. Jag inte bara en spång, utan mer en veranda. Kommer bli huuur bra som helst.   


På måndag, ja imorgon blir det ja, så åker jag till Budapest. Har försökt googla fram hur det går med översvämmningarna, men hittar inget sen den 10 juni. Så jag utgår från att det är över och förbi. Och håller alla tummar jag har för att det inte regnar hela resan. Hehehe... Ska packa ner min regnponcho så ordnar det sig nog.   


Men seriöst. Jenny... Jag upptäckte precis att jag inte har skrivit ut flygbiljetten. Herregud asså. Det hade varit jävligt typiskt mig att komma till skavsta och... Jaha. Ja, ja.. Det löser sig.


Nu ska jag väcka P, vi ska ut till föräldrarna för ett sista ryck innan flytten. Yey!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards