blajblaj

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av blajblaj - 17 juni 2013 05:26

Helgen spenderas mestadels i bilen. Hämtningen av båten gick EXTREMT smärtfritt. Och så fick jag krama lite på Steen, och jag fick se lite av Karlstad, och jag fick lägga i en båt 2 gånger, och ta upp den 1 gång. Mmm, och jag tror jag är en naturbegåvning när det gäller båtar och sjöliv. Ni kan kan kalla mig Kapten från och med nu.


    Vi la ju i båten på en gång ute på landet, och eftersom vi hade råkat handla fel munstycke till bränsleslangen, så fick vi paddla den bort till vår plats.. Nu vill jag ha en kanot. Eller kajak. Hahahah...


Och så hittade jag bilden på nya grillen oxå. Den e hur jävla awesome som helst och förresten, ni kan kalla mig Kapten Grillmaster


 


Men helvete va trött jag e. Hemma hos Steen sov vi på en luftmadrass men hål i. Hål som vi inte upptäckte förrän mitt i natten när vi låg i en gropp mitt i sängen    Haha.. Men det gick bra. Är bara väldigt trött nu, eftersom vi käkade så mycket godis på hemvägen att det var stört omöjligt att somna. Heheh... Men, men. Idag står det inte mycket på schemat så det blir nog bara ett par timmars jobb. Mums. Sen ska jag försöka få tag på tvättid och inhandla all mat inför midsommar. Som kommer spenderas ute på landet, med hela familjen. Åh jag e så peppad.


Men herrejävlar va trött jag. Måste dricka kaffe och vakna nu. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards