blajblaj

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av blajblaj - 7 augusti 2015 09:47

Jag vill verkligen säga upp mig. Jag orkar inte mer. Ibland vill jag bara sälja platsen och fly. Men det är ju dumt, och trpkigt och onödigt. Jag borde säga upp mig. Det enda som kan hända är att jag blir lite skitsnackad av de resterande medlemmarna, men det blir jag redan. Så det vore ingen skillnad. Usch. Nä, jag vill verkligen inte va med längre. JÄvla gubbklubb för inbördes beundran, och varför dom VILL ha mig där förstår jag inte.. Kanske som slagpåse? Nån som dom tror dom kan köra med.. Kanske? Asch... Ska inte gå på mötet på måndag, för jag vill inte. Sen får jag väl gå på nästa och så får vi se vad som händer... Typ. 


Igår hängde jag runt på landet. Tia, P:s syster, kom ut med sin son och vi gick och badade och tog en sväng i skogen. Det fanns typ inga blåbär alls, och Tia som är svampfantast, hittade knappt några kantareller... Fast dom 6 hon hittade va GIGANTISKA.


Jag vill verkligen inte jobba mer. Tänker ta de fyra kommande passen, men sen får det va bra. Jag kommer sjuka mig till nästa helg och så är det med det. Jag pallar inte. Det är liksom inte värt.


Och så måste jag komma på nån present till min käre pojkvän?!?!? Han säger bara: Nä, det behövs inte... MEn jag funtar på... Hmm undrar om han läser bloggen   Inte värt att chansa! 


Nä nu ska jag... Vet inte, fortsätta rensa blåbär och sen göra sylt och saft? Mums!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards