blajblaj

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av blajblaj - 31 augusti 2015 08:42

Idag börjar skolan, det känns både pirrigt, roligt, läskigt, jobbigt och överväldigande. En av mina klasskamrater har fått till att vara i Japan denna terminen och jag blir lite avis. Jag följer henne på instagram och, ja... Det verkar bara så sjukt nice. Jag funderar på att ta mig ut nästa år, men jag vet inte... Har ju inte direkt bra erfarenheter av att åka iväg, men. Ja, jag var ju en annan person både när jag åkte till Spanien och till Norge. Här skulle det dessutom vara via skolan, jag skulle liksom ha kurser att gå på och ja, det känns som om det skulle vara uppstyrt på ett annat sätt.. En behöver ju inte åka så långt bort som till Japan heller! Det finns jättebra universitet både i Finland och Danmark, och det kunde jag va riktigt kul! Men.. Ja. Vi får se. Ska kolla upp det.  


Börjar inte förrän 13.00, eller jag börjar 9.30-10.15 med samling i aulan, men sen ska vi inte ha intro förrän 13.00 så.. Jag börjar 13.00 helt enkelt. Jag ska dessutom möta up D från klassen kl 12 och käka lunch, så det blir ju supertrevligt. Nä, ta mig fan jag är överpeppad! Fick pprecis en sån där rusch i kroppen! Du vet, när allt bara känns JÄVLIGT BRA. Mmmmums. Livet, mina vänner. Det är jävligt fint det.


Hej då 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards