blajblaj

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av blajblaj - 10 juli 2016 15:32

No hear. Jag har varit på Gotland där det finns ungefär minus 2000 mottagning. Det är som att vara i något annat land som inte har internet. Det är sjukt dåligt och inte nog med det så var det almedalsveckan och alla operatörer hade dragit om mottagningen för att det skulle vara tipptopp inne i Visby?? Hrmf. Nåväl. Jag var där, vi badade, åt god mat, tog en loppisrunda och sen var det dags att åka hem... Skulle åkt till mamma och pappa och hämtat deras bil på väg hem men hade SÅKLART tagit bort deras nycklar från knippan och kunde för allt i världen inte minnas vart jag gjort av dom. Men jag hittade dom när jag väl vänt upp och ner på vagnen och satt mig och TÄNKT var dom kunde vara.. Haha. Värdelös. Men om en timme hoppar jag på bussen igen och drar till Tyresö och blir med bil. I hela 2 veckor! Mums. Det kommer ta mig ca 1 til 45 min att åka dit men det är värt.

Rådjuren hade ätit upp allt. Jag känner extrem sorg och ska aldrig mer åka härifrån. Dom verkar veta när jag är hemma och inte. Dom känner kanske lukten? Hur som helst suget det. Ska köpa fler vindsnurror. Det har hjälpt i en av rabatterna iaf.

Ska vila i en halvtimme innan jag åker. Vi var på middag hos L:s syster igårkväll och kom inte i säng förrän halv tolv. Klockan ringde halv fem för avfärd till båten... Höhö. Sov inget på resan heller. Är nu dödstrött.

Och så måste jag jobba imorrn och på tisdag. Långpass. Buhu... Vill inte. Men men. Så är livet. Tydligen är min semesteransökan för nästa helg helt ignorerad men jag hoppas snälla chefen fixar. Hrmf. Vill inte jobba. Inte alls faktiskt.

Ok: fake it ti'l you make it. Will do!!! Ajö.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards