blajblaj

Alla inlägg den 14 juli 2016

Av blajblaj - 14 juli 2016 13:09

Har jobbat mån och tis och sen varit ledig. Igår gjorde jag massor med nytta: packade bilen full med tvätt och åkte till föräldrarna och hade tvättstuga. Stannade på väg hem och handlade vindsnurror och mat inför både fredag och lördag som jag har fått ledigt på. Bästa Stina med hälft kommer och vi ska (förhoppningsvis) picknicka och gå på vasamuseet! Lördag fyller morrmorr år och då ska vi vara här ute och grilla, oavsett väder. Och så möblerade jag om i tältet igårkväll. Det blev riktig bra. Idag har jag lagat mat inför picknick och fixat lite smått: bytt ut den trasiga rullgardinen mot en av persiennerna från gamla vagnen, samma sak med en krok för kläder och städat förrådet för att kunna riva fram och stöka till igen. Det kändes rimligt. ? Hehe. Mår så underligt, illamående och lite yr. Men ja, när jag tänker efter så mår jag så då och då. Det är antagligen inget som inte lite berocca rår på.

Har också hunnit sticka lite och lyssna på en massa bra musik. Nu sitter jag och funderar på hur fasiken jag ska göra med mina resterande "måsten": har fått godkänt att lämna in telefonen för reparation vilket betyder en tur till nacka forum. Behöver också slänga allsköns skit vilket betyder återvinningen. OCH L kommer idag så jag ska åka till Nynäshamn och hämta honom eftersom jag har bil!! MEN. Problemet är att han inte kommer förrän 21.30 och för att kunna göra dom där andra grejerna måste jag åka tidigare, jag bor ju i, typ världens ände, sååååatteeeehhhh. Och det blir så jäkla tråkigt att sitta och vänta i typ 2 timmar i Nynäshamn... Men jag har ju för sig bilen nästa vecka också så då kan jag ju göra det då. Det är inte bråttom. Har ju gamla telefonen som funkar ok så... Hehe. Ja. Så får det bli.

Borde kanske äta något. Det kan vara därför jag mår dåligt! Hrmf. Ok. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards