blajblaj

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av blajblaj - 5 augusti 2011 16:30

Ibland överumplas jag av en avundssjuka som inte har några gränser. Det känns som om ALLA andra har det så himla mycket häftigare, och så himla mycket bättre, snabbare, snyggare, coolare än mig.    Varför? Mitt liv är väl allt det där? Vill...

Av blajblaj - 5 augusti 2011 15:41

Hde skrivit ett fint, långt inlägg. Och så skulle jag söka på bilder av pipor, och då slutar explorer fungera. Tack internet. Tack.


Kontentan var: skita i tekniska prylar eller inte. Åh va irriterad jag blev nu. Yäk.

Av blajblaj - 5 augusti 2011 09:00

Fram till nio överlever man. Nu dör jag. Sååå uttråkad. Och helt allvarligt, javisst är det fint att ha en dator, men va fan.. Man kan bara läsa aftonbladet SÅ många gånger, man kan bara kolla mailen SÅ många gånger, man kan bara kolla kissies blogg SÅ många gånger... Ge mig gärna tips på vad fan man ska ha datorn till under 7 timmar ( och snälla, säg inte fajsbock, fezebok e skit, ok?! Dessutom kan man bara vara på fjzschbok SÅ många gånger/timmar) . Tog med mig korsord idag. Det hjälper inte. Läsa lite bok?? Gahhh.   


Kom precis på att jag tog med mitt nagellack för att bättra på inför festen imorgon. Ska jag göra en hollywood och sitta här i repan och MÅLA NAGLARNA???? Ohhh, kan blir hur kul som helst.   


Skjut mig.  

Av blajblaj - 5 augusti 2011 06:14

Den här veckan har vänt mitt liv upp och ner, och jag är nog mindre spontan än jag någonsin kunde ha trott. Veckan inleddes lite lugnt, med jobb för fikapåjobbet så där lagom efter en semestervecka runt Danmark och Sverige... Men sen ringde Uniflex och så blev det jobb ons-fre, i KISTA, SAMTIDIGT som jag inser: Det e ju PRIDE. Så in till priden på kvällarna och sen försöka tvångsova på det.   Kom hem vid tio igårkväll, och inser: Jag ska till dalarna imorgon för kombinerat dop/bröllopsfest. Huh, packa??? Ok, jag gör det nu.   Men lite från bilder från igår hinner jag:   Oj, nu när jag kollade hade jag visst bara en bild! Hehehhe Här e en från gårdagensinlägg "receptionist": borttagen bild Jag försökte förklara för min syster att min hjärna blir FÖRNEDRAD av att jobba som det. HahahaOch så SnyggJenny på arbete: borttagen bild  Serious business man. Or woman.   Får se hur det blir med uppdatering denna helgen... Over and out.       

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards