blajblaj

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av blajblaj - 26 augusti 2011 08:19

Det känns skönt att ha varit "arbetslös" så länge som jag har. Den 25:e varje månad har inte längre den betydelse det hade för några år sen!!   Jag är ju otroligt fattig för tillfället, och jag har insett hur lätt man vänjer sig. Förut kunde jag handla mat precis vart jag ville, och hur myket jag ville. Nu måste jag tänka på varenda krona. MÅSTE jag verkligen ha det här? Hahahha, kanske inget att skratta åt egentligen, men på något konstigt sätt känns det kul. Det känns som om jag håller på att frigöra mig (LITE  ) från "saker"... Hehhehe, vet inte om det kommer hålla i sig. Men va fan, det får va bra så länge det varar.


Hahahah, har glömt skriva om en rolig grej, såg på... Sexan, tror jag det var. Och dom kommer visa nåt program som heter: "Mitt stora feta syrianska bröllop" och då har dom filmat här från fiskis!! Uppe vid macken, den sköna killen som har grillen, Filips! Hehehehhe måste man ju bara kolla på. Kommer antagligen hata programmet, det brukar jag göra med skitrealityserier, men va fan. Fiskis for the winning!  


Ska ta en jogg nu.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards