blajblaj

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av blajblaj - 9 augusti 2011 19:50

Hade inget bättre för mig... Eller jo, egentligen hade jag massor med andra saker som hade varit bättre att göra, men jag är värdelös. Pms:ig och jävlig. Måste skaffa mig en läkartid, jag står inte ut. Hur som helst bakade jag churros för första gången i mitt liv, och gjorde en apgod chokladsås till det. Sjukt god, äter den med sked i skrivandes stund. Kommer få finnar stora som... Nä hittar ingen bra liknelse, men dom kommer synas, that mutch is clear:   Vad churros är?? Friterade degkorvar som man KAN rulla i socker, och sen doppa i chokladsås. Jag skippar sockerrullandet, det funkar bra ändå   Hur gott som helst. OCH hur onyttigt som helst. Jag älskar´t!


Nu ska jag jobba lite. Har inte gjort så mycket av det idag, så det får bli nu istället.     

Av blajblaj - 9 augusti 2011 07:25

Igår blev inte så stressig som jag trodde. Allt flöt på riktigt bra och det var mycket trevligt, med kräftor och paj och tårta!!!  Snygga tjejer fick jag på köpet:       Och hur sjukt är det att det kommer en bebis om bara 2-3 veckor?!?!?     


Idag ska jag ringa som en galning. Det måste jag. Jag vill att det här ska funka, det ska funka. Och då gäller: sälj, sälj, sälj, sälj, sälj!!!  


Vill gå på denna:   Jag älskar ju The streets, och har nu lyssnat in mig litegrann på nyaste skivan. Den är LIKA bra som dom andra!! Surprise... Men det e lite trixit, inte jättekul att gå själv, inte så smart att det är när bebisen är beräknad. Hmmm. Nån som vill med på att prelboka, svar kommer samma dag!? Hihihihih


Och himlen var så sjukt skum igår när jag kom hem, va tvungen att fota:  


Nu ska jag ut för en jogg.           

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards