blajblaj

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av blajblaj - 25 juni 2014 08:15

Nu är det redan onsdag, jag tyckte det var torsdag och dags att åka till Karlstad nyss!


Igår lyckades jag ta en långpromenad, tog skogsvägen mot saltsjöbaden och på väg tillbaka insåg jag att det ju har kommit ett museum till Fisksätra! Det är Sveriges första slagfältsmuseum och inte nog med att man får en massa historia om slaget vid stäket, så får man oxå en massa historia om Nacka och framförallt Fisksätra!

         

Så sjukt fint och bra museum. Jag måste dit fler gånger. Det var så fantastiskt att jag inte minns nånting! Hahahah, alltså, det hände så mycket grejer så det gick inte att sortera i hjärnan. Hahaha... Jag tänkte lura med mig mormor nåndag, det kan nog va riktigt kul för henne, speciellt med fisksätra-delen... Så får det bli.


Sen åkte vi och förflyttade båten. Från landet till P:s jobb. Vi har bara ett 30-släp så vi åkte gamla vägen men det är en rätt så nöjsam tur. Dessvärre var vi hemma halv elva och det tog ett bra tag innan vi kom i säng. Stackars P försov sig imorse oxå.. Huuu. Och det är så sjuuuukt kallt på golvet, ja det är kallt överallt i lägenheten men golven är värst.


Idag har jag tvättstugan vid tio, sen ska jag ta en promenad. Egentligen vill jag gå och lägga mig, men så kan vi ju inte ha det! Har jag hört...   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards