blajblaj

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av blajblaj - 27 juni 2014 08:54

Datorn verkar extra seg idag. Det e lite störigt... Hehe


Igår var jag ute med gammeldansken nästan hela dagen. Det var jättemysigt och som vanligt hela tiden på gränsen, hon är ju lite speciell den där damen. Men det var mest trevligt! Sen åkte vi och köpte mat, jag körde! Något som jag inte har gjort sen jag skadade knät. Det gick toppen bra, och mitt liv har återigen fått mening.    SOm om inte det var nog: igår började äntligen "Sommar med Ernst". Fy faaan, jag är helt besatt av det där programmet, i frikkin love it! Så nu, ett par torsdagar framåt har jag en timme mellan fotbollsmatcher där jag bara njuter. Mmmmm....


Just nnu håller jag på att fixa till lite vegfärs som jag ska göra burgare av. Vi ska ju ut på landet och vad vore en landetvistelse utan en ordentlig grill??


Fy fan va gärna jag vill ha hund. Appropå ingenting så där... Heheheh

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards