blajblaj

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av blajblaj - 1 juli 2015 07:54

Jag har egentligen inte tid att skriva, men det känns som om det va så jävla länge sen så jag bara måste... Det får bli en snabb lista, tror jag:


1. Hade möte ute på landet förra veckan, fick VÄRLDENS utskällning av ordföranden, för att jag inte hade gjort hemsidan, något jag redan hade avsagt mig. Han hota med att avgå och fan vet vad. Sen hade jag inte gjort varken det ena eller det andra som jag sagt, vilket var sant, fast med modifikation. Jag hade gjort det men glömt maila ut... Allting löste sig men det va ett par jobbiga dagar.

2. P gjorde ögonoperation och hade fruktansvärt ont. Jag tyckte så sjukt synd om honom men...

3. ...Åkte till Karlstad

4. Hade en så jäklans bra helg med systrarna Samuelsson! Fyra systrar och en pojkvän... Det va hur bra som helst.

5. Påbörjade bygget av trädäcket i måndags. Det gick långsamt.

6. Fortsatte bygget igår, det gick långsamt men framåt.   


Idag ska jag jobba, det känns så där. VIll hellre ut och bygga... Men Pappa skulle ut en sväng och det är ju snällt. Nu har jag bråttom. Hej då.! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards