blajblaj

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av blajblaj - 26 juli 2015 06:41

Jag hatar detta. Har inte kunnat sova så bra på två nätter heller, och det känns som om det är jobbets fel. Det är klart att det är. Bläk. Men jag får väl damma fram mitt gamla: Inte tänka, bara göra. Det brukar ju funka. 


Det regnar som fan. Kunde inte åka ut till landet efter jobbet igår på grund av det, men åkte istället till ByggOle och fixade trall. Hoppas bara att det räcker nu. Köpte lite fler än jag TROR jag behöver, men jag va ju tvungen att såga dom på hälften för att få dom in i bilen och det kan ju ge lite mer spill... Asch, det löser sig. 


Idag hoppas jag dock på regna under dagen, men att det spricker upp till eftermiddagen. VIll inte ha några gäster, men vill kunna, eller rättare sagt MÅSTE åka ut på landet och fixa det sista idag. Tur är ju att de tär ljust länge... Fast en får nog låta efter 22... Isch. Eller va fan, det är ju helg? Hmm... 


Ska skjutsa P till hans jobb idag oxå... Han kämpar på med båten och den blir superfin. Men det verkar svårt och tungt.


Nä det är dags. Hej då 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards