blajblaj

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av blajblaj - 9 juli 2015 07:11

Jag tror det blir likadant som i förrgår, med folk alltså. SKa fan förbereda för det! 


Igår va bra, vi  hann städa och fixa massor av saker som chefen sagt åt oss och som vi skulle gjort under kaosdagen... Dessvärre glömde jag min mobil på jobbet så jag har haft det gaaaaanska jobbigt här sen igårkväll. Va hemma runt 18, och tog en snabb dusch, sen drog vi iväg och käkade mat på en restaurang i Nacka forum, tillsammans med föräldrarna och syster med fru. Extremt trevligt och lite som ett avstamp på semestertider. VI åker ju till Danmark om 3 dagar och föräldrarna har 2 veckor i grekland framför sig. Jag ska skjutsa dom till Arlanda på lördag eftersom jag är LEDIG! MUMS... Idag har vi tvättstugan, som vi missade i söndags. Jag har glömt höra av mig till mormor, för jag ska dit och hämta backen som hon alltid vill ha med på semestern. Hahahha, ölen i Danmark smakar inte som ölen i Sverige!   När jag ska hinna bygga golv är ett mysterium. Dessutom hörde en av gubbarna från landet av sig och berättade att det var några som ville sälja ett standby tält. Han visste inte pris men sa vart dom bodde och att han hade sagt att jag va intresserad! VIlket är toppen! TÄnk om vi kan ha råd att köpa ett sånt tält! Aldrig mer behöva ha upp och ner tältet och vi kan vara därute på vintern! Mmmmysigt. 

 

Nåväl, nu ska jag dra till jobbet. VIll ha min telefon!! Hoppas bara att den verkligen är där!!! Men det kan ju inte vara nån annanstans... Hrmf.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards