blajblaj

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av blajblaj - 28 juli 2015 07:30

Men det gör inte så mycket. Det verkar ha regnat som mest under natten och nu bara liksom, lite eferdyningar. Har inget val måste ut till landet och bygga klart. Fixade en blomlåda igår efter jobbet.. Men tappade ett par timmar pga att jag lovat grannen att klippa hans häck. Han: kan du hjälpa mig med detta.. Jag: jajamensan inga problem, har ju en bensindriven häcksax. No worries. Jag igår: inser att det är ju för fan inte bara att klippa! En måste ju kratta upp skiten OCH gå tvåtusenmiljarder mil för att slänga det på komposthög... Bläk. Men nu är det klart iaf. OCH jag hann bygga en låda. Det gick enkelt att följa beskrivningen och det blev riktigt bra. Så idag bygger jag fler. Egentligen ska en bygga spaljen själv men det skiter jag i, och köper en billig jävel färdig. Det blir bra. Men först har jag tvättstugan... Som tur är bara två maskiner, det är snart fixat... 


Nä nu sk jag bajsa och sen äta och sen till sagda tvätt. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards