blajblaj

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av blajblaj - 8 juli 2015 07:22

Igår va en sån jävla kaosdag. Det började med att kassan strulade i godisdelen. Jag blev ombedd att gå och hjälpa till i restaurangen och sen kom folket. Det VÄLDE in på alla stationer och vi var inte beredda. Det här medförde att när väl chefen insåg hur det låg till så kom hon och skulle hjälpa i restaurangen, skickade mig till godisstället och sen var det liksom åt helvete. På hela dagen hann jag äta en kanelbulle! Klockan 17.00 Jag missade att klockan var stängning!! Jag gick på toa första gången på hela dagen kl (typ) 15.30  MMmm, nuuuuu mins jag varför jag hatar branschen så det ta mig fan svider i magen på mig. Hu. På det, kom chefen och hade sin vanliga attityd och tyckte att vi alla skulle kunna ALLT i kassasystemet trots att ingen av oss fått nån utbildning och dessutom inte har blivit tillsagda att vi ska kunna. MEN, jag tänker ta upp det med henne idag. Bara påtala lite snyggt att det är tydligt efter gårdagens kaos, att vi behöver utbildning. PUNKT. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards