blajblaj

Alla inlägg den 2 november 2016

Av blajblaj - 2 november 2016 15:11

Har överlevt natten trots den värsta stormen hittills. Var dock tvungen att gå upp vid tre-tiden och ta magtabletter och sätta i öronproppar. Sen fick jag sova resten av natten ostört. Idag har det snöat och det är kallt som i graven. Hehe. Och det fortsätter storma såklart. Hrmf.

Har skrivit klart min lpp med revidering från min lärare och skrivit och skickat in texten till den andra läraren. Så nu borde jag va klar helt enkelt. Yey. Bara nästa kurs att se fram emot: det pedagogiska rummet. Kan bli hur kul som helst. Men å andra sidan är det den klass det är och det bådar aldrig gott. Fy fan :-)

Har dessutom varit duktig och diskat. Tror fan jag ska köpa på mig färdig micro mat. Orkar inte laga och disken! jag hatar att diska nuförtiden. Jag hatar att inte ha ett eget kök. Det är det som gnager. Jag saknar mitt gamla liv. Men men. Det kommer nåt bättre. Det är jag säker på. Det kommer lite bra igen. Sen. Snart. Ja, nångång! Hahah.

Nu ska jag bara softa. Vill inte vara först ut med att lägga upp min lpp så jag avvaktar med den. Hehe. Min lärare vet ju att jag är färdig.

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards