blajblaj

Alla inlägg den 3 november 2016

Av blajblaj - 3 november 2016 08:33

Tog en åksjuketablett igår. Har börjat vakna så där i panik precis när jag somnat, igen. Hade så förut och det är verkligen superjobbigt. Jag vaknar av att jag typ tror att jag ska hosta eller, ja jag vet inte.. Nåt är det och efter nån sekund märker jag att jag har världens hjärtklappning och är kallsvettig och inte alls mår bra. Tror jag hade det senast i lägenheten. Med P. Det är säkert min hjärnas besatthet av Martin som spökar. Inte bra.

Hittade L på MP igår. Med 79% matchning?!! Ja. Fast vi hade det bra. Oxå. Tills han visade sig vara dum i huvudet. Hehe. Fy fan så skönt att komma ur den psykosen. Huuuu. Hade jag fortsatt vara med honom hade jag nöjt mig. Och jag är ingen som nöjer mig.

Idag behöver jag ringa en skola här i närheten och be att få komma och fota deras bildsal på måndag. Det är första uppgiften i nästa kurs. Underligt nog har vi uppstart på tisdagen och för att täcka upp har vår lärare gett oss detta i uppdrag. Inte överpeppad men va fan... Det blir säkert kul.

Ska ta mig iväg och handla lite här på morgonen tänkte jag. Men bussarna passar inte så bra så jag åker till hela vägen till mölnvik. Åker 8.45 men kommer inte va tillbaka förrän 11.09 eller nåt sånt. Tänk om jag haft bil. Då hade det varit en tur på 30 min. Hrmf. Och jag ska bara ha lite mjölk och nudlar och kanske nåt gott. Fan. Men men! No use crying in the breastmilk! Haha! Det är bra för mig att komma ut lite.

Fy fan va tankarna snurrar idag. Det är inte bra. Eller jättebra vad fan vet jag?! Haha. Ska kanske köpa nån film. Och så snacks. Mmmmums. Bra dag.

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards