blajblaj

Alla inlägg den 11 november 2016

Av blajblaj - 11 november 2016 16:23

Och den här gången ska jag inte trycka för många gånger på tillbaka knappen. Hrmf.

Onsdagen var K A O S. Det rådde krisläge i sthlm på grund av ca 50-60 cm snö som valde att komma på ett dygn. Galet och jag har ju redan skrivit ett långt inlägg om det som jag råkade radera. Så nu blir short version: Det gick inga bussar alls. Trafiken stod stilla och jag lyckades hoppa in i sthlms dyraste taxi. Hade med mig 3 främmande damer oxå. Vid fiskis var taxametern uppe på 1679 kr. Då sa jag tack för mig och hoppade ur. Rakt ut på motorvägen. Gick sen därifrån till hammarby sjöstad och hem till syster med fru. Det var så jäkla jobbigt och samtidigt skönt. Längs med hela vägen stod bilar och bussar och ja kaos är bara förnamnet. Så jag var glad att jag kunde lita på mina ben och knata.

Dagen efter skulle jag tidigt in till stan för att åka med SJ till Karlstad. Det gick över förväntan och jag kom fram endast 10 min sen. Men inte på grund av vädret. Vet inte varför vi va sena faktiskt. Hehe... Tatueringen blev awesome och jag har äntligen fått träffa Jonatan Samuelsson. En riktig raring som skrattar dagen lång! <3

Ikväll ska vi på spelning och det kommer oxå bli awesome. Är peppad även om jag sov lite dåligt och är en gnutta trött. Fick sno en badbomb och hårfärg av bästa Stina så jag är på mycket gott humör!

Nu ska jag bara sminka mig och få i oss lite mat. Sen är det perfekt.

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards