blajblaj

Alla inlägg den 9 november 2016

Av blajblaj - 9 november 2016 08:57

Det fortsätter att snöa, och idag fick jag skotta mig ut ur tältet. Haha! Och hur jag ska ta mig in till stan är lite knepigt. Enligt sl är 437 inställd men 439 går? Ska inte klaga men det känns underligt. Dom går nästan samma väg och 437 är inställd hela sträckan? Men men. Måste ändå avvakta några timmar tror jag. Måste packa och göra mig klar för att vara borta till söndag. Tåget går (förhoppningsvis) kl 07.44 imorgonbitti så jag måste sova hos syster för att överhuvudtaget kunna hinna med. Måste kolla upp hur jag ska åka för risken är att det inte går så mycket trafik så tidigt ens från sjöstan. Hmmm. Jag börjar ana konturerna av ett äventyr! Haha.

Ja alltså uppgiften vi fick igår är skittråkig och lite skum. Har svårt att greppa och har NOLL motivation. Vill bara sitta och dricka te/varm choklad och sticka. Det är verkligen det enda jag vill. Men ok. Skit samma, för det kan jag inte. Haha..

Det verkar som om Donald Trump vinner valet i USA. Jessica säger att hon börjar rusta för världens undergång. Jag håller med.

Mellan mig och Martin står det still. Vet inte vad jag trodde skulle hända men vad jag än hoppades på, i form av soulmate och evig kärlek så får jag nog bekänna färg. Allt blir inte som en vill här i världen och det är ok. Vi pratar men det är på en nivå av, ja vänskap? Fast inte riktigt. Svårdefinerat. Men men. Inte tänker jag grina för det.

Igår var det prick 1 år sen P dumpade mig. Det känns. Men det gör inte ont längre. Och det är ju bra.

Nu ska jag packa. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards