blajblaj

Alla inlägg den 4 juni 2016

Av blajblaj - 4 juni 2016 06:52

Har gott om tid idag. Vaknade innan kl skulle ringa vis 05.30 Men somnade så tidigt igår att jag var pigg. Vilket såklart är bitterljuvt. Vill få rutin på att blogga på morgonen för när jag kommer från gården på kvällarna är jag död. Orkar inte eller glömmer bort att blogga. Inte för att det är superviktigt men jag får ut något av att skriva av mig. Behöver det.

Saknar L. Känner mig lite larvig men ja, jag är väl lite larvig. Haha! Han kommer först på torsdag och stannar till lördag morgon. Jag jobbar både torsdag och lördag men fredag får vi vara tillsammans hela dagen. Tydligen vill syster och föräldrar äta med oss och det är ju alltid trevligt! Hoppas dom kan komma hit så vi slipper röra på oss. Hehe... Nåväl det där ger sig.

Det har varit svinfint väder senaste dagarna och jag har suttit massor i solen. Är i princip färdig med texten till kursens sista del, ska bara skriva en sammanfattning och rättstava. Sen blir det vad det blir. Det borde bli godkänt iaf. Hoppas. Tvingade Diana att läsa den och hon sa att den funkar så jag går på det. Haha... Läste hennes också också och den var superintressant. Önskar hon hade skrivit ett större arbete om det. Men men. Det kommer säkert.

Nu ska jag ta en toasväng, borsta tänderna och kissa. Sen bär det av mot gården.

Ajö.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards