blajblaj

Alla inlägg den 12 juni 2016

Av blajblaj - 12 juni 2016 06:48

Jobbet är åt helvete. Kocken som liksom ska "hjälpa" oss är en jävla översittar-Gordon-ramsey-typ som verkar rädd för kvinnor. Avskyr sånt betende. Vi har fått 3 nya rätter som har sjukt många moment och sommaren kommer gå åt helvete. Så. Nog om det.

L åkte hem igår och nu är det lite ensamt igen. Hade en liten mental dipp igårkväll men den gick över på nån timme. Gick och satte mig vid vattnet och var ledsen. Men ibland kanske en bara behöver gråta en skvätt och så blir det bra sen...? Haha, så blev det igår iaf. Fast innan dess fick jag lite energi och bytte sängkläder och dammsög vagnen. Det kanske var därför jag blev ledsen? Inte kul städa, inte kul alls... Hehe.

Har bokat in mig på att tvätta idag efter jobbet. Får se hur det går? Det var fler som skulle tvätta och han som har nyckeln var bortrest. Hrmf. Jävligt osmart men... Ja. Det är så det funkar här. Just ja, jag måste fixa med mig bröd från jobbet, det är visst slut här hemma.

Fy fan va grannen hostar! Gubben har kol men fortsätter röka. Pucko. Och så får jag lyssna på det där äckliga hosteriet dagarna OCH nätterna i ända! Usch.

Nä dags att toa och tanda. Ajö.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards