blajblaj

Alla inlägg den 13 juni 2016

Av blajblaj - 13 juni 2016 20:10

Imorgon börjar en fyra dagar lång arbetsvecka. Inte så påfrestande säger du? Jävligt jobbigt säger jag. Jobbet är så mycket kaos och jag vill helst inte gå dit. MEN. Nu är det som det är. På fredag åker jag till Gotland, längtar så otroligt mycket. Tog den billigaste biljetten den här gången, eftersom jag inte hade fått skattepengarna när jag köpte biljetten. Heheh.. MEn det går att uppgradera sig när en väl är ombord. Så jag gör kanske så... 


Idag var en mycket trevlig dag. Jag kom (tillslut) iväg till värmdö köpcentrum och där handlade jag lite smått och gott, bla en ny behållare med hjul, så jag kan ha mina smutskläder under sängen. Tyckte jag var smart. Köpte också en keps men den glömde jag i affären, så jag måste tillbaka och hämta den nån dag?! Undrar när jag ska hinna det? Hrmf. Sen handlade jag en massa mat. Och på onsdag kommer pappa och jessica ut och då ska vi planera vår flottresa. Har jag ens berättat det? Hmm... Nåväl, vi tre ska på en flottfärd på klarälven. Det ska bli magiskt. Heheheh... VI åker den 27:e och kommer hem 3 dagar senare. Får se om det finns nån täckning därute.   Har även hunnit med att klippa gräset och packa in tvätten. Så imorrn är jag ren för första gången på MYCKET länge på jobbet. Haha... Låg en sväng på brygga också, men det blåste så kallt där nere så jag kom aldrig i och badade. Hoppas på att få göra det på Gotland. 


Lagade en riktigt god pastasallad som jag åt under Sverige-Irland i EM. Som det tydligen är just nu. Haha. Har missat det litegrann. Inte helt, men lite. Den slutade 1-1. Helt ok, vanlig sverigematch. Ganska tråkig mao. 


Längtar till danmark också. Måste kolla med syster hur mycket jag är skyldig för den och så betala det. Hahah, så tråkigt men sant. Kan ju inte snylta hela sommaren. Eller???   


Nu ska jag borsta tänderna och sen sova. Hade svårt att somna igårkväll och vaknade tidigt. Så inatt sover jag som en gud. Over n´out.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards