blajblaj

Alla inlägg den 7 juni 2016

Av blajblaj - 7 juni 2016 14:12

av regn. Heheheh. Men det var lite mysigt. VIsste ju att jag var ledig idag så jag låg vaken nån timme och sen gick jag på toa. Det blir lätt att jag drar mig lite för det är så jobbigt att gå iväg. Hahah. Men tillslut måste en ju. Efter låg jag vaken nån timme till men sen somnade jag om och sov riktigt gott. När jag tog mig upp vid 7.30 var det fint väder igen. Precis som det ska vara. Regn på natten och sol på dagen. 


Pappa har varit här och blivit klippt och vi har fikat. Jag tog bussen till värmdö köpcentrum och passade på att gå på apoteket och handla lite av det som inte fanns igår (just ja, jag tog mig iväg till hemmesta och handlade igår efter jobbet. Det tog 1½ timme?! OCh allt var så utplockat så det var nästan i onödan... Hann också äta en halv portion kyckling med jordnötssås på thaistället innan bussen gick och fick med mig resten som jag nyss ätit till lunch! Heheh). Sen plockade han upp mig, och vi åkte en snabb sväng till brisak och jag fick en dunk med kran och lite fler häftkrockar. Perfekt utbyte.    

 

Sen skrev jag klart texten och mailade in den. OCh sen haffade en av gubbarna mig hä rute och vi skrev några pappar som legat sen min tid i styrelsen. OCH jag hämtade båtklubbens kassa så nu har jag allt, och behöver inte styrelsen något mer. Mums. 


Oj batteriet snart slut. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards