blajblaj

Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av blajblaj - 12 augusti 2016 07:22

Vaknar av mig själv vid 6-tiden.. Ligger och drar mig i typ en kvart och funderar på hur kallt det är i vagnen och hur varmt det är under täcket. Sen tar jag mig upp, tänder så många ljus som det går, sätter på kaffe och går på toa. Idag har jag tagit min kaffekopp och lagt mig i sängen igen. Mmmm. Just här och nu känner jag total jävla frid. Jag är lycklig igen. Det är befriande. För samtidigt kommer jag ju ihåg hur jag mådde i vintras och hur ledsen jag var. Jag kommer inte glömma det men tack gode gud för tid. Jag vet att jag sa att jag skulle må bättre/bra till sommaren men helt söker var jag inte. Nu blev det så ändå och det är jag ta mig fan tacksam för. Ok nog för denna gång, från tacka-livet-sekten hahaha!!

Idag kommer L och vi ska åka och hämta föräldrarnas bil för att åka till Danmark imorgon!!! Yey! Vi kommer sova här ute på landet och ta oss till mormor imorgon bitti. Vi ska åka därifrån kl 5 så vi får väl åka härifrån vid 4... :-) Överpepp är bara förnamnet. Idag verkar bli en superfin dag, till skillnad från tidigare dagar. Hade gärna bara suttit i solstolen och tvingat L att komma hit istället... Vad ska jag inne i stan och göra? Hmmm.. Nåväl vi får se. Kl 18 ska vi vara i Tyresö men annars har vi inga måsten. Ja ja det löser sig.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och spela mina spel. Ajö.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards