blajblaj

Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av blajblaj - 22 augusti 2016 22:22

D kom igår och jag hade lagat lasagne till hennes ära. Vi käkade och sen satt vi och planerade vår trip: Vi ska åka tåg från London till leeds efter en första dag med shopping i London på torsdag! Sen blir det festival med hotellboende för hela slanten fram till söndag... Och då åker vi tåg tillbaka till London och tar flyget hem. Sen börjar skolan... Äntligen. :-)

Dagen har spenderats till hälften nere på bryggan med fötter i 14 graders vatten och andra hälften på uteplatsen ätandes mat och lojt häng i solstol. Det har varit en mycket bra dag.

Pratade en stund med L också. Det var så där. Jag vet inte vad jag ska säga. Varken till honom, mig själv eller här. Jag är tom. Slut liksom... Jag behöver verkligen vara själv känner jag. Samtidigt är det sorgligt och tråkigt att bara ge upp det vi hade. Men... Ja. Det måste bli så.

När D åkte, gick jag och plockade grenar för att elda. Sen fixade jag lite och gick och diskade en monsterdisk. Sen satte jag mig vid min lilla grill och eldade pinnar och spelade mobilspel. Nu ligger jag i sängen och kollar planet earth. Som vanligt, Hahah! Det har varit en mycket bra dag.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards