blajblaj

Alla inlägg den 4 september 2016

Av blajblaj - 4 september 2016 10:09

Vissa dagar vill jag bara gå och lägga mig igen. Idag är en sån dag. Så jag har precis gått och lagt mig. Ska sätta igång antingen sex and the city, som jag påbörjade ett race med igår eller 30 rock för att jag behöver skratta. Upptäckte dock att Tina Fey har snott en del skämt från SATC vilket bara gör mig glad och lycklig. Vill mest sova men får dåligt samvete över det. Solen skiner och det är väl en av de sista sensommardagarna, jag borde vara ute och njuta. Meeen. Nä. Fryser om fötterna och det är sååå skönt i sängen. Det får bli så. Mitt enda måste för dagen är disken, den kan jag inte ha kvar imorrn när klassen kommer. Ska väl plocka lite oxå men det ger sig när jag väl får ändan ur vagnen. Och jag ska laga mat. Har tagit ut en kycklingfilé så nåt med pasta. Tror jag...

Måste messa c i klassen oxå. Annars blir det samvetet igen. Det går inte.

Ajö.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards